Windows herkent geen DVD/CD Stations meer sinds vanochtend.
Gisteravond heb ik de de brander nog gebruikt en alle werkte vlekkeloos en de pc daarna gewoon netjes uitgezet. Vanochtend wou ik de pc aanzetten en toen kwam ik er achter toen ik een game wou opstarten dat hij om DVD vroeg, wie er gewoon in zat. Meteen pc restarten en in de bios gekeken waar die nog gewoon herkent wordt. Zelfs de virtuele cd/dvd stations werken niet meer (Daemon Tools & Magic Disc geprobeerd).
Wat heb ik geprobeerd :
- Apparaat verwijderen in Apparaatbeheer en opnieuw opgestart
Resultaat: Hij zoekt drivers wel maar geeft niet melding : Nieuwe hardware succesvol geinstalleerd
- Andere Sata poort
Resultaat : Geen
- Andere CD/DVD
Resultaat : Je hoort dat hij cd gaat lezen maar je ziet in windows niets
- Systeemherstel
Resultaat : Zelfde Probleem
Heb verder niets nieuws in mijn pc gebouwd of veranderd
Gisteravond heb ik de de brander nog gebruikt en alle werkte vlekkeloos en de pc daarna gewoon netjes uitgezet. Vanochtend wou ik de pc aanzetten en toen kwam ik er achter toen ik een game wou opstarten dat hij om DVD vroeg, wie er gewoon in zat. Meteen pc restarten en in de bios gekeken waar die nog gewoon herkent wordt. Zelfs de virtuele cd/dvd stations werken niet meer (Daemon Tools & Magic Disc geprobeerd).
Wat heb ik geprobeerd :
- Apparaat verwijderen in Apparaatbeheer en opnieuw opgestart
Resultaat: Hij zoekt drivers wel maar geeft niet melding : Nieuwe hardware succesvol geinstalleerd
- Andere Sata poort
Resultaat : Geen
- Andere CD/DVD
Resultaat : Je hoort dat hij cd gaat lezen maar je ziet in windows niets
- Systeemherstel
Resultaat : Zelfde Probleem
Heb verder niets nieuws in mijn pc gebouwd of veranderd