Beste Mensen,
ik heb een probleem met betrekking tot mijn "mediacenter", wanneer ik live tv kijk zie ik heel licht schokkerig beeld, bij dvd's etc. heb ik hier helemaal geen last van. Eerst dacht ik dat het allemaal door mijn tekort aan geheugen kwam (had er 512 inzitten, heb er dus nog even een gigabyte ingezet. Hiermee werden andere problemen wel opgelost maar het probleem van het schokkerige beeld niet. Nou kon ik in taakbeheer zien dat wanneer ik live tv had geopend mijn processorniveau naar continue 100% gaat. Dit allemaal door het bestand EHRECVR.exe.
Kan iemand mij helpen met een oplossing voor dit probleem?
De specificaties van mijn pc zijn:
Moederbord: Quasar2 (MS6786) KM400A versie 2.0 (µATX-moederbord)
Processor: AMD Sempron 2800+
RAM geheugen: 1,5 GB DDR Ram
Videokaart: Radeon 9250
TV-kaart: Pinnacle PCTV Tuner kit for Windows Vista.
Ik hoop dat jullie mij met deze informatie kunnen helpen.
ik heb een probleem met betrekking tot mijn "mediacenter", wanneer ik live tv kijk zie ik heel licht schokkerig beeld, bij dvd's etc. heb ik hier helemaal geen last van. Eerst dacht ik dat het allemaal door mijn tekort aan geheugen kwam (had er 512 inzitten, heb er dus nog even een gigabyte ingezet. Hiermee werden andere problemen wel opgelost maar het probleem van het schokkerige beeld niet. Nou kon ik in taakbeheer zien dat wanneer ik live tv had geopend mijn processorniveau naar continue 100% gaat. Dit allemaal door het bestand EHRECVR.exe.
Kan iemand mij helpen met een oplossing voor dit probleem?
De specificaties van mijn pc zijn:
Moederbord: Quasar2 (MS6786) KM400A versie 2.0 (µATX-moederbord)
Processor: AMD Sempron 2800+
RAM geheugen: 1,5 GB DDR Ram
Videokaart: Radeon 9250
TV-kaart: Pinnacle PCTV Tuner kit for Windows Vista.
Ik hoop dat jullie mij met deze informatie kunnen helpen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 11:04 ]