Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Topicstarter
(jarig!)
Heb sinds gisteren een TomTom 920. Mooi apparaat in mijn ogen, maar de afstandsbediening krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang. Er zit een "quick install poster". Daar staan de volgende stappen op afgebeeld met plaatjes:
1. open afstandsbediening
2. doe batterijen erin
3. Zet tomtom aan
4. druk op middelste knopje (met - teken) die tussen volume en cursortoetsen zit
5. op scherm tomtom ja kiezen
en klaar.

Ik heb dit op alle mogelijke wijzen al geprobeerd. Knop meerdere malen indrukken, meerdere sec. vasthouden etc.

Enige wat ik zie is dat op de remote een blauw ledje knippert. Deze gaat naar verloop van tijd uit en begint weer te knipperen als ik een knop indruk. Gok dat dit een battery-safe-modus is oid. Anyway, ik kan mijn remote niet gebruiken zo. Ik zal wel iets gigantisch fout doen, maar meer dan die quick install poster kon ik niet vinden aan documentatie bij de tomtom. Het process staat nergens met woord omschreven.

Heeft iemand wellicht ook een 920 en zou die mij kunnen vertellen hoe dit moet werken? Het is een bluetooth remote volgens mij. Moet je die niet pairen dan? Ik kan helemaal niets in het menu v.d. tomtom vinden hierover...

Hoop dat iemand me verder kan helpen.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manvanstaal
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 07:19
Kijk eens op http://www.jouwnav.nl daar vindt je wel een antwoord op je vragen

Chaos is a higher form of arranging