Toon posts:

Logitech G7 batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eén van mijn twee Logitech G7 batterijen lijkt te zijn doorgebrand, of hoe je dat ook noemt bij een dergelijke batterij. Hij is helemaal opgezet, je ziet duidelijk de vorm van de chip(?) of batterij. Hieraan zie je dat er iets goed fout is. De batterij past niet meer in de oplader of in de muis.

Ik heb geen idee hoe het gekomen is. Het gebeurde in de oplader want ik kreeg hem er bijna niet uit.
De muis is nog prima, en de andere batterij ook.

Is er ergens een plek of een extra batterijtje te fixen of moet ik een hele nieuwe muis gaan kopen? Ik ga namelijk niet wachten totdat de batterij is opgeladen elke keer als hij leeg is...

Ik vrees het ergste, zonde zou dat zijn.

Omitson

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik zou even contact opnemen met Logitech en dit verhaal even uitleggen. Batterijen horen niet op te zwellen (de volgende stap is ontploffen namelijk) en wellicht sturen ze je wel een nieuw accupackje, ze zijn daar over het algemeen coulant.

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan. Ik wacht op antwoord. Ik laat hier horen wat er van komt! Bedankt.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-02 09:18
Logitech is meestal wel netjes met de customer support.

Toch gebeurt het vaker met batterijen, ik heb al een hele stapel Nokia batterijen zo weg kunnen brengen, allemaal origineel. En dan dus een stuk of 10, niet een of twee. Geen idee hoeveel kwaad het kan, anders dan dat ze het niet meer doen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Verwijderd

ik had het ook met de mx3000, gewoon naar de winkel gegaan en geheel nieuwe set gehad. Pas als je het in de winkel niet meer voor elkaar krijgt, moet je met logitech zelf communiceren.

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort maar eens naar een winkel dan? Maar welke. Ik heb de pc in mekaar laten zetten en die persoon heeft alle hardware via een groothandel, dus ik heb nergens een bonnetje of bewijs van aankoop, of is dat niet nodig?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Je moet natuurlijk wel naar de winkel terug waar je het product hebt gekocht. Anders kon iedereen zomaar overal binnenlopen. En ja, een bonnetje heb je ook nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Daarom maar gewoon een mailtje gestuurd. Hopelijk lukt het op die manier.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
In het Logitech G15 topic hebben mensen betere resultaten gehaald met Logitech bellen, mensen die gewoon bij een winkel de G15 hadden gehaald waarbij Logitech ze toch een nieuwe stuurden ipv ze bij de winkel laten aankloppen, dus als de email support weigert zou je altijd dat nog kunnen proberen.

Zelf heb ik wel eens geprobeerd te bellen voor iemand maar daar bleven ze me terug verwijzen naar de winkel, t kan zijn dat Logitech minder coulant is geworden omdat er veel werd gefraudeerd met het stekkertje opsturen van de G15 als ie kapot was, maar tis altijd te proberen :)
Pagina: 1