Toon posts:

Sony digitale videocamera

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HEy ik heb de sony DCR-TRV320E digitale videocamera. ik kan wel plaatjes overzetten van de videocamera maar het lukt me niet iom filmpjes van de camera op de computer te krijgen. |:(
Weet iemands toevallig hoe dit moet?

Alvast bedankt plz reply

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem.....en heb dus netjes eerst de zoekfunktie geprobeerd...maar Nope!

weet echt niemand dit???.....heb het handboek er ook bij gehad maar het lukt me niet

ps ... ik heb een sony Digital Video Camera Recorder TRV17E

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 17:13 ]

Verwijderd

Meestal met een firewire kabel van de camera naar je pc en dan capturen met de bijgeleverde tools (bij je firewire kaart) of met premiere.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

met firewire, niet met die usbkabel dus.. :)
Zoals Krentenbol al zegt dus :)

Maar ik weet niet of de meegeleverde firewirekabel wel past op je pc, aangezien Sony een kabel meegeeft met een kleine in en uitgang (2 kleine uiteinden dus :)) terwijl veel firewirekaarten van die grote ingangen hebben...
Dus misschien moet je een kabel kopen.. (met kleine uitgang en grote ingang dus)

[ Voor 12% gewijzigd door Okyah op 07-02-2003 19:02 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

moet je waarschijnlijk speciaal kaartje voor hebben

Sony : memorysticks, aansluitingen... zucht .. :{

verder is het net zoals Krentenbol en Okyah het zeggen, tis met firewire en niet met usb :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik kreeg bij de aankoop van mijn firewire kaartje er een kabel bij die geschikt is om van je camera op pc te zetten. En dat was gewoon een standaard goedkoop kaartje, dus ik neem aan dat je die bij vrijwel elke firewire kaart er wel bij krijgt .

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 17:09:
Ik zit met hetzelfde probleem.....en heb dus netjes eerst de zoekfunktie geprobeerd...maar Nope!

Bestudeer eerst de handleiding en probeer dat allemaal eens uit. Wanneer je dan nog specifieke vragen hebt, kan je die gerust stellen.

Geef dan wel genoeg info om een antwoord te kunnen geven. Eerst een heel raadspelletje spelen om erachter te komen wat je probleem nu precies is, heeft weinig zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.