Toon posts:

watch my server

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor mensen die het nog niet kennen.

http://www.watchmyserver.com/registration/index.php3

kun je je server in de gaten houden:

Tell me more about this service.

Ever have your server crash on you and not know about it for hours, sometimes days. Then Watch My Server is for you.

Watch My Server is a new server monitoring service from the makers of FREE-SMS.COM. Give us the name of your server and if it ever crashes Watch My Server sends an SMS alert directly to your mobile phone in seconds.. So that you can take action immediately – wherever and whenever.

Add new servers you want monitored, and adjust your preferences using the easy-to-use console.

Verwijderd

wow dat klinkt wel interessant ;)

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-04 23:29
Is idd een goede service; gebruik het al ruim een jaar. Vanuit Duitsland wordt je ip gepingt en indien de ping niet aankiomt krijg je een Sms. Ook krijg je iedere dag een dagoverzicht via sms. Ideaal. Voor de liefhebbers; ze maken een grafiek per dag, die een week bewaard wordt.

Verwijderd

ik had nog nooit van deze service gehoord. echt helemaal toppie... ze geven zelfs mooie grafiekjes voor je weer... wheeee!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:18
idd. roelen...
Heb er ook een monitor voor mijn servers...

• Cliff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Is er ook zo'n service dat je gewoon een E mailtje krijgt als je server down is?

Vind ik fijner. Ik denk namelijk dat ik allemaal reclame via sms ga binnenkrijgen als ik mijn gsm daar opgeef.

Verwijderd

Ik denk namelijk dat ik allemaal reclame via sms ga binnenkrijgen als ik mijn gsm daar opgeef.
Dat valt harstikke mee, ik gebruik de service al langer dan een jaar. En nog NOOIT 1 spam SMS-je gehad. Echt super !
Is er ook zo'n service dat je gewoon een E mailtje krijgt als je server down is?
.
Jah je kan bijv. op een andere server een PHP script schrijven dat je servers pingt en daarna een mailtje stuurd. En dat word dan iedere 10 minuten gerunt door crontab. !
[dat kan je overigens ook combineren met genie.nl , dan stuurt hij je een mailtje maar dat komt aan op je mofo !]

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:15

Exterazzo

Qeasy

Ik gebruik nu sinds 3 dagen en mijn sms'en worden verneukt, ze kloppen namelijk niet helemaal. Maar als ik op de site krijg zie ik wel allemaal handige informatie, dus toch noch super :)

Audentia

Verwijderd

Nu we het toch over die leuke stats hebben.
Wat is nu een snelle of langzame ping?

Ik heb nu een gemiddelde van 30.85 ms, is dit goed ??

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik gebruik dit ook alweer een jaartje. Lukt prima. Alleen nou nog even wachten totdat ze meerdere servers voor monitoring kunnen aanbieden. Heb er ooit eens een paar keer naar toegemaild, en nooit antwoord gekregen op de vraag wanneer je meerdere servers in kunt vullen.
Nouja, anders moet ik maar 2 extra GSM's kopen, da's tegenwoordig ook niks meer :):)

Verwijderd

Voor mij thuis kunnen ze het beter noemen 'Watch My Provider' daar heb ik meer aan :P

Maar voor de server van m'n werk is het wel enorm handig natuurlijk :)

Verwijderd

Gebruik het al 1 jaar, sinds me server draait, me baas is er nu ook wel blij mee :)

Me eigen server, gaat niet vaak offline..ligt meestal aan chello.
EN om de avond krijg je sms met min. ping time en max. ping time :) da's wel fun

Verwijderd

"Dear WatchMyServer Fans: Unfortunately, we have to close down the service temporarily for commercial reasons. We are actively researching a new model of operation with the mobile network operators and hope to be live again in April or May. Stay tuned, we'll send you an SMS if we're back online."
Grrrrr :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

vrijdag 16 februari 2001 09:59
Grrrrr :(

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.