Ik heb hier een test lopen met Acronis true image enterprise server met universal restore optie. Nu loopt het universal restore verhaal niet goed. Ik zie de optie om universal restore te doen niet terugkomen. Wat heb ik gedaan:
1. true image echo enterprise server (windows 2003 sp2 met exchange en AD) geinstalleerd
2. Universal restore option geinstalleerd (apart erna)
3. CDrom gebakken met de universal restore opties erop
4. Image van de server gemaakt (kan hier nergens iets van universal restore vinden dus standaard)
5. nieuw systeem geboot met de uit 3 gebakken cdrom
6. Image kiezen en je rot zoeken naar de optie universal restore en niet gevonden
De optie of de keuze kom ik niet tegen, niet voor en niet na het restoren.
Iemand een idee? Heb ik iets niet aangevinkt? ZIjn er mensen die dit verhaal wel van a..z doorlopen hebben en misschien zien waar de kink in mijn kabel is?
Het gaat voor de verduidelijking om een P2P traject (Physical to physical) waarbij de hardware extreem anders is (andere CPU AMD-->Intel) ander mobo etc. De server booten en hopen dat ik met veel found new hardware achtige meldingen klaar ben is in deze een illusie.
1. true image echo enterprise server (windows 2003 sp2 met exchange en AD) geinstalleerd
2. Universal restore option geinstalleerd (apart erna)
3. CDrom gebakken met de universal restore opties erop
4. Image van de server gemaakt (kan hier nergens iets van universal restore vinden dus standaard)
5. nieuw systeem geboot met de uit 3 gebakken cdrom
6. Image kiezen en je rot zoeken naar de optie universal restore en niet gevonden
De optie of de keuze kom ik niet tegen, niet voor en niet na het restoren.
Iemand een idee? Heb ik iets niet aangevinkt? ZIjn er mensen die dit verhaal wel van a..z doorlopen hebben en misschien zien waar de kink in mijn kabel is?
Het gaat voor de verduidelijking om een P2P traject (Physical to physical) waarbij de hardware extreem anders is (andere CPU AMD-->Intel) ander mobo etc. De server booten en hopen dat ik met veel found new hardware achtige meldingen klaar ben is in deze een illusie.