Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Vanuit de XPsetup gewoon de partities weggooien en vervolgens opnieuw aanmaken. Er zijn nog talloze andere manieren om het te doen, maar het kan gewoon als je vanaf je XP cd boot.
Is 40 gigabyte voldoende als c partitie voor xp pro? Momenteel is een c partitie 10 gigabyte maar dat is een ramp omdat hij regelmatig een tekort aan ruimte heeft. Is 40 gigabyte of 60 gigabyte aan te raden (op een schijf van 120 gigabyte)?
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
40 is zat 10 kan ook wel
gaat meer om zelfdicipline ... installer je zut op d en 10 is wel ok
ik zou wel een beetje ruim nemen om "problemen" te voorkomen dus 40 is wel mooi
gaat meer om zelfdicipline ... installer je zut op d en 10 is wel ok
ik zou wel een beetje ruim nemen om "problemen" te voorkomen dus 40 is wel mooi
Zelf heb ik 40GB als bootpartitie, de overige 600GB is voor de rest van de zut. Het is maar net wat je prettig vind, maar met 40GB kun je een heel eind vooruit (mits je niet alles op je C: mikt natuurlijk, dan zit het zo vol). Dus doe niet net als mij en ga heel enthousiast DVDtjes naar je desktop kopieren, dat past niet
Ik installeerde altijd programma's op de d partitie omdat ik de c partitie voor xp wilde houden. Maar wat gebeurde er: heel veel programma's plaatsen toch bestanden op de c partitie zodat deze snel vol raakte. Installeren jullie je programma's op een andere partitie? Of installeren jullie bestanden op de xp partitie?
Programma's duw ik op m'n I: partitie waar ook windows op staat, games gooi ik op een aparte partitie (zeker gezien veel games al een aantal GB groot zijn). Maar veel dlls e.d. worden op je bootpartitie gegooid, dus ruimte daarvoor reserveren is wel makkelijk.drernie schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:51:
Ik installeerde altijd programma's op de d partitie omdat ik de c partitie voor xp wilde houden. Maar wat gebeurde er: heel veel programma's plaatsen toch bestanden op de c partitie zodat deze snel vol raakte. Installeren jullie je programma's op een andere partitie? Of installeren jullie bestanden op de xp partitie?
hangt af van min bui en hoevol de c is .... en van wie de pc is
Pagina: 1