Toon posts:

Moederbord help?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na gisteren me pc op te halen bij het postkantoor.Dacht ik me pc assembleren wordt een makkie
maar ik stuit tegen een probleem aan :(.Me moederbord.... .Ik heb me pc geassembleerd maar de pc wilt niet aan :( .Me moederbord lichtje brand wel (orangje)En als ik de uit en aan knop in druk hoor ik TIK ofzo maar verder gebeurt er niets :(.Weet iemand mischien waar het zou aan kunnen liggen ik heb een
Msi ka92 plantium moederbord
HD3870 videokaart
AMD Phenom 9600
en 4 GB G-SKILL

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Alles aangesloten? Alles volgens beschrijving?

Je zou het beste de boekjes grondig door nemen, kijken of alles aangesloten is en tenslotte alles nalezen op een PC assemblage guide. Als het nog niet werkt dan zou ik je bevindingen uitgebreid beschrijven en ook vertellen wat je al heb geprobeerd. Heb je bijvoorbeeld ook geprobeerd om met elk van de geheugen sticks apart te booten? Geprobeerd om kaal te booten? Met andere onderdelen getest? etc.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hier kunnen we je helaas niet bij helpen, het enige wat we kunnen zeggen is dat je nog eens goed je boekje moet doorlezen en alle aansluitingen controleren. Ook staat dit niet in het goede subforum, kijk ook eens in PMG en vooral ook de hang en opstart problemen FAQ daar.

Succes!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.