Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WPA key lengte probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SMC draadloze router hier moet ik de WPA key ingeven met 64 hexadecimale karakters (0-F) dit werkt goed en de laptop draait al tijden zo. Nu wil ik mijn WLAN gebruiken op mijn
N95 8GB. Als ik op het punt kom om mijn WPA key in te geven blijken er maar 63 karakters ingevoerd te kunnen worden in die nokia :P de laatste pakt die gewoon niet.
Iemand enig idee wat te doen??

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan je in die SMC niet gewoon een ascii 'passphrase' invoeren, in plaats van een hex key?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

Ik denk dat je de hexadecimale key van je SMC moet omzetten in ASCII en dan die ASCII code in je nokia moet zetten, of gewoon zoals orion84 zegt, de wep key veranderen en gewoon een ascii-reeks invoeren in beide apparaten.

[ Voor 31% gewijzigd door mace op 19-01-2008 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok. dat was het. Heb in de SMC passprase gekozen en daar gewoon 63 karakters ingezet en nu werkt alles. Toch netjes zo snel weer want was er al met tussenozen dagen zoet mee.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mocht je moeite hebben met het onthouden van die 63 tekens, die passphrase mag ook prima wat korter zijn ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mooizo, gelukt.

Voortaan mogen zulke vragen ook in het normale N95 topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.