Toon posts:

iMac geluidskaart plopt & digitale tv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit het beste forum is voor mijn vraag, Elektronica of AVH zou ook kunnen... Ik heb een bekend probleem met mijn iMac: op schijnbaar willekeurige momenten laat mijn (interne) geluidskaart een harde tik horen. Het rare is dat ik laatst ontdekte dat deze tikken altijd samenvallen met het tijdelijk wegvallen van het geluid op mijn digitale tv-ontvanger 8)7
Ik bedenk nu dat ik eens zou moeten kijken of het verschil maakt als ik mijn tv-ontvanger uitzet. Ik zal dat straks proberen. Heeft iemand misschien meer informatie hierover?

iMac 20" 2.4GHz C2D
Standaard KPN digitale tv-ontvanger

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 15:20

chem

Reist de wereld rond

ik heb iets soortgelijks; als ik m'n spif-stekker eruit haal terwijl geluid "uit" gaat dan dan hoor ik ook een flinke plop - volgens mij niet zo;'n probleem.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 19:28:
ik heb iets soortgelijks; als ik m'n spif-stekker eruit haal terwijl geluid "uit" gaat dan dan hoor ik ook een flinke plop - volgens mij niet zo;'n probleem.
Ik heb het over een situatie die zich voordoet terwijl ik niet aan stekkers zit en het heeft vermoedelijk iets te maken met digitale TV. Waar zit het soortgelijke dan in?
en dit is dus wel honds irritant ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 19:51 ]