Toon posts:

MSN & Hotmail doen het niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal. Niet zo vaak dat ik met een probleem zit. Maar dit keer zit ik echt met een GROOT probleem. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Sinds Woensdag doet MSN & Hotmail het niet meer.

(MSN geeft de melding dat een firewall de connectie blokkeert)
(Hotmail wil gewoon via firefox en ie niet laden)

Normaal gesproken zou je denken dat het aan Microsoft ligt. Maar niemand anders heeft er last van, ik kan wel op eBuddy.

Vandaag heb ik XP gereinstalled op mijn computer en alles werkt weer, BEHALVE MSN en Hotmail. (Weer dezelfde problemen)

Hoe kan dit? Dit kan toch niet zomaar van de ene op de andere dag het niet meer doen zonder dat ik aan instellingen heb gezeten? BTW als ik de firewall uitzet en dan aanmeld, werkt het ook niet :?

Graag nuttige tips of oplossingen :) Bedankt!

medina

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 18:42 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
welke router of modem gebruik je?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Misschien een ban op je account, mogelijk doordat er teveel via spyware/trojans de hotmail server bestookt is. Probeer eens met de login van iemand anders, mits het een ip ban is :)

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Verder kun je in MSN naar Extra > Opties > Verbinding > geadvanceerde instellingen gaan.
Hier kun je het een het ander testen, ook is er een log mogelijkheid voor verbindingsproblemen, als je die aanvinkt dan komt er een log te staan in mijn documenten\mijn ontvangen bestanden te staan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:56:
Misschien een ban op je account, mogelijk doordat er teveel via spyware/trojans de hotmail server bestookt is. Probeer eens met de login van iemand anders, mits het een ip ban is :)
Hmm zou minder zijn, maar wel vaag waarom ebuddy dan wel werkt, en op school ook alles goed werkt.

Verwijderd

Lokaal al gekeken of je firewall het niet tegen houd, pc gecontroleerd op malware/torjans/spyware etc etc ?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

1) Werkt je account ergens anders wel?
2) Werkt iemand anders z'n account op jouw pc wel?
3) Heb je XP eroverheen geïnstalleerd of heb je echt je harde schijf geformatteerd?
4) Heb je na de herinstallatie een firewall geïnstalleerd?
5) Zit je achter een router?
6) Zo ja, is er in de router misschien iets geblokkeerd? (Reset je router eens naar de fabrieksinstellingen.)
7) Zitten er meer pc's op die router? Werkt het daar wel op?
Pagina: 1