Heey allemaal. Niet zo vaak dat ik met een probleem zit. Maar dit keer zit ik echt met een GROOT probleem. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Sinds Woensdag doet MSN & Hotmail het niet meer.
(MSN geeft de melding dat een firewall de connectie blokkeert)
(Hotmail wil gewoon via firefox en ie niet laden)
Normaal gesproken zou je denken dat het aan Microsoft ligt. Maar niemand anders heeft er last van, ik kan wel op eBuddy.
Vandaag heb ik XP gereinstalled op mijn computer en alles werkt weer, BEHALVE MSN en Hotmail. (Weer dezelfde problemen)
Hoe kan dit? Dit kan toch niet zomaar van de ene op de andere dag het niet meer doen zonder dat ik aan instellingen heb gezeten? BTW als ik de firewall uitzet en dan aanmeld, werkt het ook niet
Graag nuttige tips of oplossingen
Bedankt!
medina
Sinds Woensdag doet MSN & Hotmail het niet meer.
(MSN geeft de melding dat een firewall de connectie blokkeert)
(Hotmail wil gewoon via firefox en ie niet laden)
Normaal gesproken zou je denken dat het aan Microsoft ligt. Maar niemand anders heeft er last van, ik kan wel op eBuddy.
Vandaag heb ik XP gereinstalled op mijn computer en alles werkt weer, BEHALVE MSN en Hotmail. (Weer dezelfde problemen)
Hoe kan dit? Dit kan toch niet zomaar van de ene op de andere dag het niet meer doen zonder dat ik aan instellingen heb gezeten? BTW als ik de firewall uitzet en dan aanmeld, werkt het ook niet
Graag nuttige tips of oplossingen
medina
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 18:42 ]