Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier met een Logitech Cordless desktop pro?

Ik ben van plan om dit te gaan kopen maar ik wil graag weten of dat draadloze gebeuren goed werkt, het lijkt me wel handig. Met railen in quake 3 heb ik heel veel last van die kabel bij de muis.

En hoelang gaan die batterijen mee als ongeveer mijn computer 9 uur per dag wordt gebruikt?

Ik hoorde ook iets over dat een draar loze muis maar 20 Hz had ofzo????/ what bedoelen ze daarmee?

Thanks

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:41

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb zelf een Desktop Pro (die ergonomische gevormde) en ik vind 'm gigantisch bout. Het is leuk dat-ie draadloos is, maar in de praktijk heb je daar niets aan. De layout van het toetsenbord is gewoon fout. Essentiële toetsen zoals de windows toest zijn te klein en de insert/home/pageup knoppen zijn afwijkend gerangschikt en dat is iets waar je pas na enkele weken aan gewend bent (met als gevolg dat je op toetsenborden met een normale layout mis gaat grijpen).

Ik zou de Mikrosoft Natural Keyboard Pro nemen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Is dat die brute blauw/witte toetsenbord, want die wil ik ook :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

de enige keyboards waar de layout echt goed klopt zijn die van cherry en microsoft. zelf ben ik van plan een ms internet KB pro te kopen lijkt me wel een relaxed ding met xtra knoppies enzow.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:40

Wimo.

Shake and Bake!

Dat m$ Kb heb ik ook... maar die knoppies gebruik ik echt nooit :P (geen zin om die $#%^ software te installeren)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:42
Ja die heb ik ook, bord is fijn, cd ben ik al sinds de eerst dag kwijt....nou jammer dat ik dan weer met de muis winamp moet starten....NOT :).

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1