Ik heb een script gemaakt (met veel hulp van google
) die de gebruikers een keuze geeft om af te sluiten of hun uren nog in te vullen.
Deze werkt perfect, maar het probleem is dat als men vergeet hier iets te drukken dat de pc's toch aanblijven.
Voor de duideijkheid dit is een logoff/shutdown script. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit simpelweg kan sluiten na 30sec?
Ik heb via google timer functies gevonden, maar die lijken helaas niet te werken.
Het werkt wel met een click event, maar dus niet los op de textbox zonder enige interactie van de gebruiker.
Sleep heb ik ook geprobeerd, maar dat haalt helaas niets uit.
Kan iemand mij in de goede richting sturen of desnoods de juiste keywords voor het vinden van een oplossing voor het afsluiten van onderstaande script na 30sec?
Deze werkt perfect, maar het probleem is dat als men vergeet hier iets te drukken dat de pc's toch aanblijven.
Voor de duideijkheid dit is een logoff/shutdown script. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit simpelweg kan sluiten na 30sec?
Ik heb via google timer functies gevonden, maar die lijken helaas niet te werken.
Het werkt wel met een click event, maar dus niet los op de textbox zonder enige interactie van de gebruiker.
Sleep heb ik ook geprobeerd, maar dat haalt helaas niets uit.
Kan iemand mij in de goede richting sturen of desnoods de juiste keywords voor het vinden van een oplossing voor het afsluiten van onderstaande script na 30sec?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| 'this script will popup a message onto the screen when an agents logs off
'
Set objWSHShell = CreateObject("WScript.Shell")
'objWSHShell.Run("notepad.exe")
Timer1.Enabled = True
dim a 'as long
if hour(time) > 12 then
a = msgbox(vbcrlf&"Remember to fill out your hour registration."&vbcrlf&vbcrlf&_
"Thank you."&vbcrlf&"H.R. Department"&vbcrlf&vbcrlf&"Click OK to log off, click Cancel to fill in the Labour Registration Form.",vbOKCancel)
end if
if (a=1) then
' msgbox("You will be logged off")
elseif (a=2) then
' msgbox("You clicked Cancel")
objWSHShell.Run("iexplore.exe http://intranet/office/labor/")
msgbox("Click OK to log off now.")
end if |
[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 19-01-2008 17:41 ]