Toon posts:

Online foto album

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een vraag waar ik op internet niet eenvoudig antwoord op kan vinden, vandaar dat ik het hier probeer, als dit het juist forum is.

Over een tijd ga ik reizen en wil ik het thuisfront geregeld op de hoogte houden van een en ander (vandaar site/blog via wordpress.com), maar daar moeten natuurlijk af en toe ook fotootjes bij.

Wat ik dus zoek is een goede webalbum. Punt is alleen dat ik zelf geen notebook bij me heb, dus ik kan geen bepaald upload programma gebruiken (welke sommige webalbums nodig hebben).
Ik moet het doen met pc's in internetcafe's of bij hotels.

Heeft iemand dan een tip? Dus een webalbum waar aardig wat op kan qua capaciteit (wellicht dat ik dan ook kan gebruiken als back up voor mn foto's) en waar ik via internet foto's kan uploaden (volgens mij werkt bv Flickr zo)

Alvast bedankt

rogier

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 14:49
inderdaad flickr lijkt me er geschikt voor je. het enige is dat je 'maar' 200 fotos kunt plaatsen bij een gratis account. Voor ongeveer 20 euro in het jaar kun je onbeperkt fotos erop zetten, best handig als back up ook inderdaad.

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

als je met Wordpress systeem gaat werken en je hebt webruimte ter beschikking kan je daar ook web album mee maken, jgps in zip file uploaden en hij resized ze automatisch...

voorbeeldje van mijn site genomen.

Ik maak gebruik van de "NextGEN Gallery" plugin trouwens.

Weet niet of dit je aanspreekt...

Verwijderd

Topicstarter
hallo, bedankt voor de antwoorden.

betreft het laatste; jouw site en hoe de foto's gepost worden spreekt mij zeker aan. Alleen je gebruikt geen wordpress?

betreft nextgen gallery plugin, volgens mij wil ik die gebruiken op mijn wordpress, dan moet ik eerst
upgraden naar versie 2.3.2 en vervolgens kan ik pas die plugin gebruiken.
Maar daar kom ik niet echt uit!

Met vr. groet,

rogier

Verwijderd

Topicstarter
en volgens mij ben ik er nu zelf een beetje achter;

ik gebruik namelijk wordpress.com en niet de software van wordpress.org...

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Owh haha dan heb ik dat door elkaar gehaald.

edit:
[knip]
Dergelijke 'ik kan je wel helpen aan een goedkope deal' posts zijn wat discutabel en daarom pas ik hem toch aan. Er zijn wat meldingen gedaan dat dit mogelijk spam is en eerlijk gezegd is dit gewoon niet de plek om te adverteren. :)

[ Voor 73% gewijzigd door Floor-is op 21-01-2008 11:25 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
In flickr heb je ook de optie "blog this" waarmee je automatisch je foto kan plaatsen op je blog. Flickr ondersteund er een aantal:

http://www.flickr.com/help/blogging/?search=blog#152

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Hmmm oké dat wist ik niet, dan kan hij het nog makkelijker maken.

Wordpress.com Blog aanmaken en een Flickr account... kost €24/jaar en heeft hij zelf niets te maken met mogelijke problemen/hosting issues e.d.

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-01 19:06
Ik gebruik wordpress in combinatie met plogger, voorbeeld. Vind ik zelf erg fijn werken...
Pagina: 1