[XP] Windows Shutdown venster ook te skinnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Op mijn laptop heb ik het Luna Elements Black thema draaien samen met het zwarte logon scherm.
Afbeeldingslocatie: http://thrillkill.nine14creations.com/wp/wp-content/lunaelementv51black.jpg
(Plaatje van Google)

Ze bevallen prima, maar ik vroeg me af of het keuzevenster van windows om de computer af te sluiten / af te melden ook te skinnen was door een andere aparte skin of applicatie?
Dat is namelijk nog niet het geval en ze steken helaas wel erg af bij het complete zwarte thema.

Ik heb het dus over deze vensters:

*snip*

Graag enige tips.

[ Voor 19% gewijzigd door Da_maniaC op 05-02-2008 18:46 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is mogelijk, ik heb een dll tweak namelijk voor de visual style Chrome4XP. Je moet 2 dll bestanden vervangen, namelijk shell32.dll en msgina.dll. Plaatje heb ik zo even niet, maar het ziet er dan wel anders uit dan de standaard luna.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Pas wel op met vervangen van zo'n belangrijk bestand als msgina.dll :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:15
Download de dark versie van Xpize en laat alleen shell32.dll en msgina.dll aangevinkt staan. Dan heb je hetzelfde thema als de rest van je systeem. Het is naar mijn idee ook een stuk veiliger dan het handmatig te doen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat is het verschil met handmatig iets uitvoeren wat een programma automatisch doet? Als je zelf voor een backup zorgt, is het zelfs beter dan via een programma. Die kan namelijk een fout hebben waardoor de backup niet gemaakt wordt, of corrupt raakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate