[X1900XTX] Geen output in nieuwe configuratie

Pagina: 1
Acties:

• 0M3G4
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Goedenmiddag,

Wegens aankoop van wat nieuw fancy spul had ik een asus-p5wd2 mobo, 2 reepjes ocz dd2-4200 en een x1900xtx over welke allemaal onderdeel waren van mijn oude configuratie. Nu heb ik deze onderdelen ingebouwd met wat oudere onderdelen die ik nog over had, een tweetal IDE HDD's, een dvd-rom speler, en meer belangrijk een Celeron D 3,2 ghz en een Q-tec 350 Watt voeding. Probleem is dat ik na het inbouwen zowel via verloopstukje dvi --> dsub op een CRT monitor als via dvi direct op de TFT van mijn broertje geen enkele output krijg. De HDD bevat een vista installatie die kort daarvoor ook werkend was in diezelfde configuratie, deze zou dus moeten werken (ondanks dat er eerst een P4 op zat.

Alles lijkt erop dat de PC gewoon aan het opstarten is (fans draaien goed, mobo krijgt genoeg stroom (te zien aan LEDje), HDtjes ratelen) alleen wat mij opviel is dat de X1900XTX zijn fan continu fullspeed laat draaien, wat in de oude configuratie slechts voor 2 seconden het geval was. Het lijkt erop dat de videoplank dus wel genoeg stroom krijgt (ook geen rood lampje dat brandt op de kaart). Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

EDIT:

Ik vrees met grote vrees dat de PSU niet capabel genoeg is, kan iemand dit bevestigen? Ik heb helaas geen andere om het te testen.

[ Voor 5% gewijzigd door 0M3G4 op 19-01-2008 16:12 ]