Als ik een grote texture in vb.net laat zien met een scaling van 1, dan lijkt het alsof op de texture een soort van antialias wordt toegepast zoals zichtbaar in de afbeelding. (Inclusief uitvergroting...)

Ik weet niet of het een "antialias" is en ik weet ook niet of het uit te schakelen is. In ieder geval zou het bij een scaling van 1 niet voor mogen komen. De lijn moet gewoon strak blijven.
Hieronder de code om de texture te laden en te tonen:
Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik weet niet of het een "antialias" is en ik weet ook niet of het uit te schakelen is. In ieder geval zou het bij een scaling van 1 niet voor mogen komen. De lijn moet gewoon strak blijven.
Hieronder de code om de texture te laden en te tonen:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Sub createDevice(ByVal fhWnd As System.IntPtr) deviceSetting.BackBufferCount = 1 'backbuffer number deviceSetting.AutoDepthStencilFormat = DepthFormat.D16 'Z/Stencil buffer formats deviceSetting.EnableAutoDepthStencil = True 'active Z/Stencil buffer deviceSetting.DeviceWindowHandle = fhWnd 'handle del form deviceSetting.SwapEffect = SwapEffect.Flip 'rendering type deviceSetting.Windowed = True 'setting for windowed mode deviceSetting.PresentationInterval = PresentInterval.Immediate device = New Device(0, DeviceType.Hardware, fhWnd, CreateFlags.HardwareVertexProcessing, deviceSetting) sprite = New Sprite(device) End Sub ' Deel code om sprite te tonen: sprite.Transform = Matrix.Transformation2D(New Vector2(1, 1), 0, New Vector2(1,1, New Vector2(0, 0), 0, New Vector2(0, 0)) Dim r As Rectangle = New Rectangle(0, 0, 2000, 2000) sprite.Begin(SpriteFlags.AlphaBlend) sprite.Draw(texture1, r, New Vector3(0, 0, 0), New Vector3(0 + Coordinaat.MapX, 0 + Coordinaat.MapY, 0), Color.FromArgb(MapOpacity, 255, 255, 255)) sprite.End() |
Weet iemand hier een oplossing voor?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com