Toon posts:

[COD4 MP] Spel loopt vast op random momenten.

Pagina: 1
Acties:
  • 892 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Call of Duty 4 loopt zomaar vast. Elke keer dat dit gebeurt reboot mijn computer automatisch. Dit gebeurt op de meest bizarre momenten; Meestal na een tijdje gamen, een paar keer ook zeer snel na het enteren van een server. Een keer zelfs net nadat ik een server had geklikt om binnen te gaan, een paar minuten na opstarten. Wel heb ik vaak toch 5+ uur gegamed zonder iets van reboot... Dus een beetje vaag probleem.
Soms gebeurt dit zomaar, soms blijft het geluid hangen (ongeveer 1-2 seconden lang herhaalt het geluid zich een paar 10tallen keren. Meestal met een geweergeluid).
Ik merk wel dat het spel wat hapert, maar dit heb ik altijd aan de lag verweten. (Overigens: 1680x1050 draait super met alles High, geen AA/AF in Singeplayer. 1280x800 draait veel minder met standaard settings, geen AA/AF in MP?)

Temperatuur kan ik niet meten, mijn GPU heeft geen tempsensor (KUTding van Peak, I wish I had a Jetway..)
Wel heb ik direct na een reboot een CPU temp van rond de 36 graden en omgeving van 58 graden in het BIOS. Ik neem aan dat deze dus niet al te hoog zijn? (Dus dat de GPU niet iets van 100+ graden wordt aangezien dan de omgevingstemp ook veel hoger zou zijn).

Mijn specs:
E2160 stock
Peak 1950Pro
Gigabyte P35C-DS3R
2GB Corsair XMS2
Samsung T166 320GB
Antec Sonata III, 1x intake 120mm, 1x outtake 120mm

Iemand een oplossing?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:49
je kan met het programma evrest home/ultimate wel wat temperaturen zien.
en ook veel meer systeem informatie daar vinden ;)

How are you doing?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08

MsG

Forumzwerver

Krijg je vlak voor het rebooten een blauw scherm?

Ga eens naar: Rechtermuisknop op deze computer > eigenschappen > geavanceerd > opstart-nogwat-instellingen > de computer automatisch opnieuw opstarten UITVINKEN

[ Voor 4% gewijzigd door MsG op 20-01-2008 11:05 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Geen BSOD, meteen een reboot (alsof ik op resetknop druk zeg maar).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er veel minder last van, maar nog wel dus. Net eentje gehad na twee weken niets (tijdens een Search and Destroy match waarin ik eerste stond met 28 kills uit 9 rondes :O )

Verwijderd

Zelfde probleem gehad met mijn asus x1950 pro,
heb nu een nvidea er in hangen, gebruik je toevallig ati tool?

die ondersteund de x1950 pro geloof ik ook niet

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem! na de patch update van 1.4 en 1.5 hebben veel mensen last van dit reboot gedoe tijdens het gamen met cod4!

Ff vraagje, heb je een onboard realteck soundcard?
Pagina: 1