Mac Messenger: skins/plug-ins?

Pagina: 1
Acties:
  • 620 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 19:53
Hallo,

Sinds ik mijn Mac heb gebruik altijd voor msn het programma aMsn. Echter ik ben de laatste tijd niet helemaal tevreden met de laatste versie (0.97). Nu weet ik dat er een microsoft messenger is, maar ik had eerst nooit zoveel zin deze te gaan proberen. Ik heb hem nu wel op mijn mac geinstalleerd, maar er zijn nog wel een aantal dingen die ik eerst zou willen fixen voordat ik hem vervang voor aMsn. Zo vind ik de UI echt heel lelijk. Ik zoek hiervoor een skin zodat het wat meer op WLM lijkt (zo'n skin heb ik nu ook met aMsn). Daarnaast is er een functie van aMsn die ik niet zou willen en dat is dat aMsn kan vertellen wanneer iemand een gesprek met je begint/eindigt en wanneer de connectiviteit tussen een gesprek is gesloten. Ik had hier vroeger toen ik op mijn PC nog msn 7 had een plug-in voor en ik vroeg me af of er ook zo'n plugin is voor mac messenger. Dat je dus kan zien wanneer iemand een gesprek met je begint/eindigt.
Kort gezegd ben ik dus opzoek naar een site o.i.d. waar leuke skins en plug-ins voor mac messenger te vinden zijn. Als ik google kom ik niet echt verder, omdat het allemaal sites zijn waarbij je voor WLM op windows een mac-skin kan installeren, dus daar heb ik niet zoveel aan.
Oja en ik was ook benieuwd naar de stabiliteit van mac messenger. Is deze goed, vergelijkbaar met aMsn of juist beter of slechter..?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 20:48
Voor zover ik weet zijn er geen plugins voor Mac Messenger, maar een goed alternatief is Adium, hier zijn enorm veel skins/plugins voor te vinden op hun site.
Misschien kan dit je verder helpen.

Verwijderd

Jaaaah, gebruik Adium! Veel beter ;-)

Verwijderd

Adium...pracht van een progmramma. Als je dan nog een keer op dat Live Messenger zit van Windows moet je slikken....
Die eenvoud en flexibiliteit.... http://www.adiumx.com/screenshots/

1 minpuntje is de bestandsoverdracht, die gaat tergend traag...