Wat maken we hier van.
Wat jullie ervan maken.. geen idee..
Ik heb hem alvast een -1 gegeven.
[edit2]Hmm bij nader inzien vindt ik alleen -1.. de tag ben ik nog niet over uit :)[/edit]
Ik heb hem alvast een -1 gegeven.
edit:
Oh wacht.. een gefundeerde mening. Uhm -1 flamebait/troll
Oh wacht.. een gefundeerde mening. Uhm -1 flamebait/troll
[edit2]Hmm bij nader inzien vindt ik alleen -1.. de tag ben ik nog niet over uit :)[/edit]
Tja, objectief gezien compleet 0-overbodig.
Maar hij zet aan tot een illegale actie, dus als je dat niet tolereert op T.net, mag hij van mij ook -1 krijgen. Er is alleen geen goede tag voor. Een verwijdering van deze posting heb ik persoonlijk ook geen moeite mee, maar ik houd niet zo van censureren. Deze posting is puur een uiting van frustratie, ik til er daarom niet zo zwaar aan verder
.
Maar hij zet aan tot een illegale actie, dus als je dat niet tolereert op T.net, mag hij van mij ook -1 krijgen. Er is alleen geen goede tag voor. Een verwijdering van deze posting heb ik persoonlijk ook geen moeite mee, maar ik houd niet zo van censureren. Deze posting is puur een uiting van frustratie, ik til er daarom niet zo zwaar aan verder
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
D'r heeft iemand een 1- flamebait gegeven.
Tip: geeft die bewuste tag ALLEEN als de score 0 is.
('t is zo rot voor je pen. Ratio)
That would be me... Kon niet kiezen dus toen maar willekeurig wat gedaanOp donderdag 15 februari 2001 15:47 schreef Jaymz het volgende:
D'r heeft iemand een 1- flamebait gegeven.
Oh pen. ratio is laag zat.
Ik stel dat op +1.5 grappig (mag je zelf afronden
). Of op een echte 0 overbodig.
Voegt niets toe, geen extra info en zet aan tot iets wat niet echt makkelijk kan. Maar de formulering is dan helemaal... tja, wat eigenlijk.
Ik voer overigens gewoon de definities uit die in de TMF-FAQ staan
.
Voegt niets toe, geen extra info en zet aan tot iets wat niet echt makkelijk kan. Maar de formulering is dan helemaal... tja, wat eigenlijk.
Ik voer overigens gewoon de definities uit die in de TMF-FAQ staan
Verwijderd
Hij staat nu op +1 Behulpzaam, die zakt IMHO direct voor het Modexamen.
Maak er dan Informatief van, want dat is ie ook niet waard.
0 Overbodig
update:
van mij heeft ie een -1 Overbodig te pakken.
Maak er dan Informatief van, want dat is ie ook niet waard.
0 Overbodig
update:
van mij heeft ie een -1 Overbodig te pakken.
Waarom niet -1? Hij zit gewoon op een illegale klote actie te doelen (ook al meent ie het niet)...
Formulering is goed (volgens de FAQ), dus kan íe nooit op -1 komen. Is íe illigaal bezig, moet je melen naar abuse@tweakers.net.
Als ik chagrijnig ben, is het een 0 overbodig, ik ben vandaag in een +1.5 grappig bui, maar verder niets. Overigens moddereer ik zulke postingen vrijwel nooit. Deze zal ik morgen misschien ff goed zetten (ZODAT IK gelijk krijg
)
[edit],
, Ik voel me zooooo Jaymz.....
Als ik chagrijnig ben, is het een 0 overbodig, ik ben vandaag in een +1.5 grappig bui, maar verder niets. Overigens moddereer ik zulke postingen vrijwel nooit. Deze zal ik morgen misschien ff goed zetten (ZODAT IK gelijk krijg
[edit],

Heej, die werkwijze ken ik.Op donderdag 15 februari 2001 16:06 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Deze zal ik morgen misschien ff goed zetten (ZODAT IK gelijk krijg>:>
)
-1 opruiend
Weet geen raad met uitleg van waardeoordeel. Het getal daarentegen lijkt me duidelijk, al is het maar om zo min mogelijk mensen op id-en te brengen.
Weet geen raad met uitleg van waardeoordeel. Het getal daarentegen lijkt me duidelijk, al is het maar om zo min mogelijk mensen op id-en te brengen.
0 overbodig. Het is geen flame en ook niet echt een troll... als er nou een tag -1 Ali Illegali was geweest...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
heb hem nog ff wat vaster op 0 gezet,
post voegt niks toe en het is geen flamebait of troll dus -1 kan ik niet geven.
hij is gewoon puur overbodig
post voegt niks toe en het is geen flamebait of troll dus -1 kan ik niet geven.
hij is gewoon puur overbodig
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Ik zou er niets van maken ik spendeer er geen puntjes aan 
Ik wacht gewoon tot een of andere opper admin besluit gewoon de account af te sluiten is het ook weer opgelost.
Ik wacht gewoon tot een of andere opper admin besluit gewoon de account af te sluiten is het ook weer opgelost.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Hij staat nu op 0 overbodig, ikzelf vind -1 eerder bij deze. Hij vraagt om iets illegaals en als ik zeg: "microsoft hackbaar ? Ach dan flikker ik die oplichters zo plat" bijv. heb ik iig ook een -1 overbodig of troll te pakken.
Pagina: 1