Toon posts:

Problemen met Wireless Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb problemen met mijn wireless router, Ik heb alles volgens het stappen plan gevolgd ik dacht dat is altijd wel veilig. Maar het probleem is dat ik gewoon als ik mijn modem aan de router heb aangesloten dat ik via wireless niet meer op het web kom. Terwijl als ik de modem gewoon in mijn laptop zet gewoon op internet kan. Heeft iemand een idee wat er mis is?

Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Oh trouwens het is een Sitecom router een mimo-XR en mijn internet verbinding is Casema. Dus heeft iemand een idee wat er mis is?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

welke stappen heb je dan gevolgd en hoe is het nu aangesloten. Het is nogal sumier zo. Krijg je wel of geen ip adres kan je je modem wel pingen iets meer info graag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo heel veel verstand van computers enzo maar, ik heb de stappen zoals hier volgt staat gevolgd:

Stap 1 gewoon alles aansluiten dus modem naar de router en via een lan verbinding naar de vaste computer

stap 2 de antennes goed doen niet echt van belang aangezien ik hem nog via de lan probeer te installeren.

Stap 3 Het IP adres en DNS server adres automatisch laten toewijzen

Stap 4 via de webbrowser in de router te komen

Stap 5 via de wizard setup het mac-adres klonen zodat het met internet zal verbinden.

Mijn modem doet het in principe prima ik zit nu op mijn laptop waaraan ik de modem heb gezet gewoon op internet. Dus dat is het probleem niet het probleem zit hem in de router....Ik hoop dat dit voldoende info is.....

Verwijderd

Topicstarter
dankzij een ander forum met een andere router maar hetzelfde probleem heb ik het gevonden:) Maar in ieder geval bedankt voor de hulp!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Post dan hier ook even de oplossing ;) , dat is altijd handig voor de volgende Tweaker die evt hetzelfde probleem heeft en zo heb je ook weer bijgedragen aan een solution !
Pagina: 1