Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb vista geinstalleerd, maar heb een heleboel problemen:
- bij het installeren kreeg ik blauwe schermen (oudere 3dkaart erin gestoken om te installeren)
- na het installeren videokaarten verwisseld, drivers werden door vista geinstalleerd
- terug blauw scherm door standaard drivers van vista
- verwijderd in veilige modus en daarna nieuwe geinstalleerd van ati site

nu lukt het dus wel maar nu heb ik het volgende probleem: ik krijg geen aero :(
heb al een paar kker opnieuw geinstalleerd, maar het heeft geen zin.
ook al visuele instellingen proberen aanpassen..
hoe los ik dit nu op, hiermee bedoel ik dus beide.. zowel installatie, als hetgeen ik nu heb.

configuratie:

- AMD Athlon XP 3000+
- 1Gb Geheugen
- 160Gb HD
- Asrock K7NF2-RAID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat er ergens in je systeem een foutje zit (soft/hardware?) aangezien ik het een halfjaar geleden wel gewoon nog voor mekaar kreeg vista met alles erop en eraan op mijn x1600 te draaien zonder problemen.

komen die blauwe schermen steeds met die x1650?
kan je hem in een ander systeem testen?
hoe warm wordt je kaart? (mijn x1600 sloeg altijd af *bsod* als ik hem te warm maakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:24:
ik denk dat er ergens in je systeem een foutje zit (soft/hardware?) aangezien ik het een halfjaar geleden wel gewoon nog voor mekaar kreeg vista met alles erop en eraan op mijn x1600 te draaien zonder problemen.

komen die blauwe schermen steeds met die x1650?
kan je hem in een ander systeem testen?
hoe warm wordt je kaart? (mijn x1600 sloeg altijd af *bsod* als ik hem te warm maakte)
nee, kan hem helaas niet testen in een ander systeem, enige systemen met agp die ik nog heb staan zijn pentium 3, en die voedingen zijn te zwak.
het is wel alleen met die x1650pro dat ik bsod krijg, installeren met fx is geen probleem, dan heb ik zelfs aero..
in xp heb ik ook al wat probleempjes gehad, bij half life, cs,... kwam ik niet verder tot het hoofdmenu, dan viel het spel gewoon terug uit.. :s
dit leek precies nog vaker voor te komen, maar heb het ook nog niet opgelost gekregen (misschien nu na reïnstal...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:22
De Nforce3 250 kan niet overweg met ATI videokaarten in Windows Vista. Ik denk dat dat voor de Nforce2 ook geldt.. Sowieso vraag ik me af of het verstandig is om een mobo-chipset te gebruiken waar geen support op wordt gegeven in Windows Vista

[ Voor 3% gewijzigd door mad-dog op 21-01-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
Je kan proberen om er XP op te zetten om hardware uit te sluiten.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:11:
De Nforce3 250 kan niet overweg met ATI videokaarten in Windows Vista. Ik denk dat dat voor de Nforce2 ook geldt.. Sowieso vraag ik me af of het verstandig is om een mobo-chipset te gebruiken waar geen support op wordt gegeven in Windows Vista
het is een athlon xp, geen enkel mobo geeft support aan vista, zijn wel drivers voor denk ik, ik kan eens proberen nieuwste chipset drivers voor vista, misschien daarmee..

-edit-

toch geen vista drivers *zucht* :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 23:48 ]

Pagina: 1