Beste Tweakers, ik heb het volgende probleem wanneer ik de nieuwste versie van 3d Studio Max (2008) wil opstarten:
Ik krijg als eerste het gewone start scherm van 3dsmax. Onderin worden alle onderdelen geladen. Waarneer "SceneExplorerView.gup" wordt geladen stopt hij en krijg ik een fout melding.(zie screenshot hier onder)
Wat ik all geprobeerd heb is SceneExplorerView.gup te knippen uit de map en daarna het programma weer opstarten. Dan gaat hij wel verder en krijg ik de interface 2 seconden te zien, en daarna crasht hij weer met dezelfde fout.
- Verder heb ik opnieuw installeren al 3x gedaan.
- al 3x opnieuw opgestart
- en heb ik veel gegoogled zonder resultaat...
Hopelijk heeft er hier iemand een oplossing.
Hieronder nog enkele screenshots om het één en ander extra duidelijk te maken.

edit:
Ik wil het installeren op Windows XP.
Hopelijk staat dit topic goed bij graphics, het leek mij het meest logisch. Anders excuses.
Ik krijg als eerste het gewone start scherm van 3dsmax. Onderin worden alle onderdelen geladen. Waarneer "SceneExplorerView.gup" wordt geladen stopt hij en krijg ik een fout melding.(zie screenshot hier onder)
Wat ik all geprobeerd heb is SceneExplorerView.gup te knippen uit de map en daarna het programma weer opstarten. Dan gaat hij wel verder en krijg ik de interface 2 seconden te zien, en daarna crasht hij weer met dezelfde fout.
- Verder heb ik opnieuw installeren al 3x gedaan.
- al 3x opnieuw opgestart
- en heb ik veel gegoogled zonder resultaat...
Hopelijk heeft er hier iemand een oplossing.
Hieronder nog enkele screenshots om het één en ander extra duidelijk te maken.

edit:
Ik wil het installeren op Windows XP.
Hopelijk staat dit topic goed bij graphics, het leek mij het meest logisch. Anders excuses.