[USB] Hertz

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 16:46
Sinds kort gebruik ik een laptop als desktop vervanger. Ik heb hier gewoon me scherm toetsenbord muis en alles op aangesloten zitten. Op me desktop kon ik altijd met een programmatje (usbmrs11) me muishertz op 500 zetten.

Als ik met dit programma het nu probeer geeft hij aan dat de waardes in usbport.sys niet overeenkomen met wat het wel moet doen om het te kunnen veranderen.

Ik heb ook al een ander programma geprobeerd ( http://www.stud.ntnu.no/~skara/files/UsbRate.rar ) maar die werkt ook niet.

Weet iemand hier een oplossing voor? En of het misschien komt doordat het op een laptop is?

Laptop is een Acer Aspire 5920G-602G25MN.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit hoort niet bij Tweaking, Cooling of Overclocking dus ik verplaats dit naar CSA.

Move TCA -> WOS

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

offtopic:
met de naam "muishertz" hebben we weeral een nieuwe term erbij :p

Waarom wil je dit eigenlijk wijzigen? Naar wat ik begrepen heb is dit niet zo gezond voor sommige apparaten.

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Denk je nou echt dat je het verschil tussen usb polling elke 8ms (stock 125Hz) en polling elke 2ms (500Hz) gaat merken?

edit: die effecten van polling rate zitten vooral tussen de oren is mijn ervaring, ik ben er iig nooit beter door gaan gamen

[ Voor 35% gewijzigd door Janssen op 20-01-2008 16:43 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Janssen schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:38:
Denk je nou echt dat je het verschil tussen usb polling elke 8ms (stock 125Hz) en polling elke 2ms (500Hz) gaat merken?
Dus echt wel :)

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 16:46
Janssen schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:38:

edit: die effecten van polling rate zitten vooral tussen de oren is mijn ervaring, ik ben er iig nooit beter door gaan gamen
Probeer het eens met Counter-Strike. Zet je muis hertz een weekje op 500 en dan weer op 125, spreken we dan nog een x :D.

Verder heb ik met 500 Hertz nooit problemen gehad, nog nooit problemen over gehoord zelfs... alleen op 1000 Hertz wil het wel kapot volgens mij ;x

Ik vind het wel vaag dat ik met een gewone Windows XP een andere usbport.sys krijg op een laptop.

[ Voor 11% gewijzigd door Montaner op 20-01-2008 19:54 ]

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36

Brantje

De post is daar >>

Haal die usbport.sys eens van de desktop en zet die op de laptop.
Misschien dat het werkt.

Verwijderd

Heb je de polling wel aangepast in safe mode van windows ? Er staat me iets van bij dat deze daar moet worden ingesteld, zeker het proberen waard ;)

Check anders even wat de waardes nu zijn :
http://files.filefront.co.../;6313265;;/fileinfo.html
Pagina: 1