SMCWPCIT-G EU 64 bit drivers werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik draai sinds kort Vista Ultimae 64-bits. Nu ga ik binnenkort verhuizen en wil daarom over op een draadloos netwerk (n-draft) zodat ik niet met draadjes hoef te gaan stoeien (ben niet zo handig).
Probleem is nu dat ik nergens 64 bits drivers kan vinden voor kan vinden.
Nu heb ik momenteel nog een SMC EZ Connect™ g Wireless PCI Card (SMCWPCIT-G EU) in mijn PC zitten die volgens de SMC site wel 64-bits drivers heeft. Deze heb ik gedownload en geinstalleerd maar ik krijg er nog steeds absoluut geen muziek uit.

Is er iemand hier die deze kaart wel draaiend heeft op een 64-bit OS?
Of weet iemand een goed alternatief dat wel draait onder Vista x64 (het liefst iets met n-draft ondersteuning ;) )?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 11:49
Je kunt de driver verwijderen en kijken met UnknownDeviceIdentifier welke chip er op zit en dan kun je er waarschijnlijk wel een driver van een andere leverancier op zetten.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Maar ik vind het raar dat een bedrijf met een Vista x64 driver komt die dan niets doet...Wellicht omdat ik de NL versie draai...

Maar ik zal UDI eens proberen...

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
UDI wilde niet werken op mijn Nederlandse Vist x64 installatie... Maar via het vergelijkbare progje Unknown Devices toch op hetzelfde uitgekomen.

Er blijkt een Atheros 5212 chipset in te zitten. Na wat zoeken heb ik daarvoor hier signed drivers gevonden die werken!