Toon posts:

HD-DVD/Blue-ray op je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een NOOB vraagje.

Is het mogelijk om een HD-DVD of Blue-ray disk op je pc te zetten met een "normale" DVD-speler om dan vervolgens de HD content vanaf je pc af te spelen? Of heb je hier echt een hd/br speler voor nodig?

gr.

Deimos-phobos

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-01 13:56
Dit had je ook best zelf kunnen vinden op google denk ik, maar goed. Om een HD-DVD of Blu-Ray disc te lezen heb je niet genoeg aan een DVD-speler, hier heb je dus echt een HD/BR-speler voor nodig, helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was er al bang voor.

Ik had idd ook al gegoogled maar kwam daar alleen maar info over spelers en niet over pc's.
Aangezien je met een pc+software je een DVD ook kan uitkleden dacht ik wie weet.

tnx voor het antwoord.

gr.

Deimos-phobos

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:48:

Aangezien je met een pc+software je een DVD ook kan uitkleden dacht ik wie weet.
[..]
Maar daar heb je dus wel een DVD-Rom speler voor nodig. Blu-ray en HD-DVD zijn andere formaten. Daar heb je dus een compatible speler voor nodig. Als je die hebt, kan het gewoon.

Een DVD afspelen in een CD-speler gaat niet werken, zelfde gaat op voor Blu-ray / HD-DVD.

Er zijn al Hybrid Blu-ray/HD-DVD spelers, ik kan ze alleen in de pricewatch even niet vinden.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Zogenaamde "NOOB-vraagjes", zoals je het zelf zo mooi noemt, zijn gewoon via google te vinden. Dat soort simpele vraagjes zien we liever niet op GoT, en aangezien je het antwoord ook al hebt gooi ik hem gewoon netjes op slot.

Dit topic is gesloten.