Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik heb Windows XP op mijn computer. Het probleem is dat de pc bljft hangen zodra ik inlog bij het menu. Het duurt dan zeker 2/3 minuut voordat hij weer verder doorlaat. Ik zie de HD activitie led ook niet meer branden en knippert alleen nog maar effe soms.

Na een frisse install van XP laat hij gewoon direct door zonder problemen maar zodra ik wat instellingen ga aanpassen krijg ik steeds dit irritant probleem. Is het misschien dat ik een BIOS update moet doen ofzo?

specs:

AMD Athlon 64 3500+
Asus A8N SLi SE
2x 512 Corsair Valueselect + 256MB
Asus EN7600GT
2 x 320GB Samsung Spinpoint T166
1 x Maxtor Diamondmax 10 300GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
timskiej schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:06:
Na een frisse install van XP laat hij gewoon direct door zonder problemen maar zodra ik wat instellingen ga aanpassen krijg ik steeds dit irritant probleem.
Je vraag is dus eigenlijk: wat doe ik verkeerd? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:36
Zit je vast aan een netwerk? kan zijn dat hij netwerkverbindingen hersteld en dat niet lukt. Heb ik ook last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En welke instellingen pas je dan aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Deze week bij iemand geweest die had dat de achtergrond, alleen de kleur liet zien en dan moest je lang wachten totdat hij doorstart.
Opgelost door video drivers te verwijderen, opnieuw opstarten, oude drivers die bij de pc geleverd waren geinstalleerd, toen starte hij weer door.

Gebruiker had de laatste nieuwe drivers geinstalleerd, toen ontstond dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zie gewoon mijn achtergrond en kan gewoon werken als ik een hele tijd heb gewacht.
Dus ik denk niet dat het de VGA drivers zijn.

Wat ik allemaal aanpas:
Waittokillservice time out in het register
ik verwijder gedeelde mappen in het register
Ik zet een aantal services uit die ik niet gebruik zoals: messenger,alerter.
Ik zet de indexering van de harde schijven uit omdat ik de zoek functie toch nooit gebruik
Ik haal het pictogram van de prullenbak weg op het bureaublad
En wat instellingen met de verkenner.
Pagina: 1