Toon posts:

Afstandsbediening voor Samsung DCB-H360RS

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand toevallig een plek waar ik een afstandsbediening voor de Samsung DCB-H360RS
kan bestellen? Het is een digitale decoder maar ik kan de afstandsbediening al een tijd niet meer vinden. Ken je een plek waar ik deze kan kopen of heb je hem zelf tekoop? Post het maar :)
alle beetjes helpen.

Gr Syfhix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope daar kon ik hem ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dan zoek je niet goed (zoek op dcbh360r).

[ Voor 64% gewijzigd door asmi op 19-01-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zoek eens naar 00286a, dit staat op de Samsung remote :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2012
Ik heb sinds gisteren een Samsung Dcb-H360R. Deze heb ik via Hdmi kabel aangesloten op mijn Panasonic 32LZD85F. Ik heb gewoon beeld en geluid maar kan voor de rest bijna niks doordat de afstandsbediening maar gedeeltelijk werkt. Het enige wat hij doet is page up en down. Kan het geluid er niet mee regelen en de numerieke toetsen reageert hij ook niet op. Kan dus ook niet in het menu omdat er dan een pincode getoetst moet worden. Iemand misschien enig idee wat dit probleem kan veroorzaken? Ik heb hem werkend gezien en gekocht dus dat is het niet. Alvast vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 09:22
Logitech Harmony halen, ben je gelijk af van dat je met4 verschillende afstandbedieningen zit en er eentje kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:52

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Mark8 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:05:
Ik heb sinds gisteren een Samsung Dcb-H360R. Deze heb ik via Hdmi kabel aangesloten op mijn Panasonic 32LZD85F. Ik heb gewoon beeld en geluid maar kan voor de rest bijna niks doordat de afstandsbediening maar gedeeltelijk werkt. Het enige wat hij doet is page up en down. Kan het geluid er niet mee regelen en de numerieke toetsen reageert hij ook niet op. Kan dus ook niet in het menu omdat er dan een pincode getoetst moet worden. Iemand misschien enig idee wat dit probleem kan veroorzaken? Ik heb hem werkend gezien en gekocht dus dat is het niet. Alvast vriendelijk bedankt.
A: Moet je daarom een topic van een jaar oud kicken?

B: Druk eens op de STB knop bovenin op je afstandsbediening en probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2012
Had ik dan een nieuw topic moeten openen? Ben nog geen ervaren gebruiker op dit forum, en las dat er al een topic was vandaar mijn reactie hierin. Sorry dan.......
Pagina: 1