Toon posts:

Afstandsbediening voor Samsung DCD-H360RS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand toevallig een plek waar ik een afstandsbediening voor de Samsung DCD-H360RS
kan bestellen? Het is een digitale decoder maar ik kan de afstandsbediening al een tijd niet meer vinden. Ken je een plek waar ik deze kan kopen of heb je hem zelf tekoop? Post het maar :)
alle beetjes helpen.

Gr Syfhix

Verwijderd

Topicstarter
FOUTJE!! het moet de DCB-H360RS zijn!

Verwijderd

heb je al de internet afgezocht ? je kunt altijd een alternatieve afstandbediening nemen en die instellen voor de samsung of anders na een onderdelen zaakje gaan daar kunnenz ze zelf vaak ook bestellen en anders winkel proberen waar je het gehaald hebt of fabrikant direct proberen

Verwijderd

Topicstarter
internet heb ik afgezocht maar niets gevonden. en de winkel waar het vandaan komt kan er ook niet aan komen. daarom vroeg ik het hier ook ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51
Gebruik zelf de Logitech Harmoney 525 met dat ding en dat werkt prima, her en der voor weinig bij een abbo te krijgen :)

http://veronica.sbs.nl/in...form&opt=option5&site=vm2

@hieronder, ja gebruik hem met mijn H360R (en alle overige apparaten die ik heb). Bij een veronica abbo heb je hem voor 47,50 en nog een jaar lang wat te lezen op het toilet :Y)

En anders inderdaad eens langs zo'n speciaalzaakje gaan (maar uit ervaring weet ik dat losse orginele onderdelen erg duur zijn) of bel Samsung even op.

[ Voor 75% gewijzigd door Speedy op 19-01-2008 10:30 ]

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
werkt die met de decoder :D? maar 1 probleem.. die kost 88,50 en dat vind ik nogal duur voor n afstandsbediening. :9

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 10:26 ]

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

been there, done that, bought the T-shirt

Pagina: 1