freecom 8 x 8 x 32

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi,

Ik wilde bij m'n computerboer een sony cdrw bestellen, maar die was er niet meer , ze hebbben nu wel een goedkope freecom 8 x 8 x 32, maar ik kan er nergens iets over vinden, heeft een van jullie ervaring met deze brander?

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-04 13:35
ff omhoog gehaald :)

Ik heb namelijk het zelfde "probleem"
ik wilde ook voor die sony gaan maar die
is er dus niet meer ze hebben dus wel die
freecom.

Heeft niemand hier dan ervaring met die
freecom 8*4*32??

(Is trouwens een 8*4 !!!)

Verwijderd

Je hebt van de 8x writers van Freecom een 8/4/32 en een 8/8/32.
De 8/4/32 heeft een philips binnenwerk (die van de 800 series) en de 8/8/32 heeft een teac binnenwerk. Als alternatief voor een de sony 8/4/32 het beste de Freecom 8/8/32 (met teac binnenwerk) nemen.

Verwijderd

Ik heb zelf zo'n freecom 8*4*32 apparaat gehad, maar ik heb 'm na een weer weer teruggebracht. Alleen als ik philips cd's gebruikte brandde dat apparaat op 8x, als ik andere merken zoals mmore ging gebruiken, schakelde dat apparaat om een of andere reden terug naar 2x of zow... daar zat ik niet op te wachten. Ik kreeg die freecom toen ook aangeboden omdat de HP 9100 niet leverbaar was. Heb toen mijn freecom ingeruild voor een HP 9300.

Verwijderd

Ik zeg dit niet om te flamen hoor, maar ik zou doorsparen voor een Plextor, voor 200 gulden (of nog een stuk minder) heb je een brander waar je echt een stuk langer plezier van hebt. Als je veel cd's brand is het op de lange termijn zelfs goedkoper omdat (bij mij dan) er minder cd's fout gaan.

Kijk of je op een beurs nog een nieuwe Plextor 8x4x32 op de kopt kunt tikken, die zijn meestal heel leuk geprijsd.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 13:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik zeg dit niet om te flamen hoor, maar ik zou doorsparen voor een Plextor, voor 200 gulden (of nog een stuk minder) heb je een brander waar je echt een stuk langer plezier van hebt. Als je veel cd's brand is het op de lange termijn zelfs goedkoper omdat (bij mij dan) er minder cd's fout gaan.

...
Errrmmmm, ik zou lekker gaan voor die Freecom 8/8/32, zie mijn vorige bericht in deze topic: EEN TEAC BINNENWERK!!! <auwmodus>ik krijg er bijna zelf pijn van in m'n oren:)</auwmodus>
Ik denk dat je niet beter afbent als je een plex 8/4/32 neemt, vanwege TEAC binnenwerk.
Ik weet niet wat voor binnenwerk die plex heeft, maar TEAC, van oudsher gewoon weg de beste binnen-/loopwerken!!!
<off-topic>
Wel leuk, weer eens anders dan Lite-On standaard gejank, lekker ouwerwets Plextor gejank...:(. Ik blijf bij mijn standpunt, ik verscherp hem zelf, plex/lite-on is niet de beste... Het is goed vanwege burnproof... niet de beste...
</off-topic>

Verwijderd

Teac is wel ok. Plextor heeft eigen binnnenwerken die net zo goed, zoniet beter dan teac zijn.

Verwijderd

PETJE!!!!!
Kan ik erop vertrouwen dat een Frrecom 8x4x32 een Philips binnenwerk heeft, want ik wil es gaan koekeloeren voor nieuwe firmware!
Mail anders ff TheOnlyZeon@wanadoo.nl
Pagina: 1