Ik heb sinds vandaag mijn 2de schijf van seagate, precies de zelfde die ik al had.
Nu heb ik deze samen in raid 0 gedaan zoals het uitgelegd staat op hwi.
Alleen ik zie dat hij de driver wel laad maar ik zie hem het niet instaleren.
Om verder te gaan moet je op enter drukken maar voor enter staat een tekst : als je zonder de fabrikant zijn driver wil verder gaan je op enter moet drukken.
Ik heb hiervoor al op E gedrukt(hierin zou je de je drivers van je diskette kunnen instaleren maar enige wat ie doet is laden)
Op deze site het een na laatste plaatje is waar het niet klopt bij mij(denk ik).
Waar none staat staat dan het geladen sata driver, maar als je op enter druk ga je door zonder de driver te instaleren.
Ik ben nieuw bij raid setups, daarom heb ik ook de uitleg keurig gevolgd.
Hier mijn systeem
Heeft iemand enig idee hoe dit werkt of wat ik fout doe?
Nu heb ik deze samen in raid 0 gedaan zoals het uitgelegd staat op hwi.
Alleen ik zie dat hij de driver wel laad maar ik zie hem het niet instaleren.
Om verder te gaan moet je op enter drukken maar voor enter staat een tekst : als je zonder de fabrikant zijn driver wil verder gaan je op enter moet drukken.
Ik heb hiervoor al op E gedrukt(hierin zou je de je drivers van je diskette kunnen instaleren maar enige wat ie doet is laden)
Op deze site het een na laatste plaatje is waar het niet klopt bij mij(denk ik).
Waar none staat staat dan het geladen sata driver, maar als je op enter druk ga je door zonder de driver te instaleren.
Ik ben nieuw bij raid setups, daarom heb ik ook de uitleg keurig gevolgd.
Hier mijn systeem
Heeft iemand enig idee hoe dit werkt of wat ik fout doe?