Ik heb sinds ik mijn PATA-schijf voor een SATA heb vervangen heel vaak systeemfreezes (Heel soms gaat de computer weer verder, maar meestal blijft hij hangen.) Het gebeurd meestal als ik Mediamonkey en Azureus teglijkertijd gebruik (programma's die veel lezen en schrijven). Ik heb de temperaturen en voltages in de gaten gehouden en die bleven heel netjes. Mijn CPU (Athlon 3000+) is overclockt maar deze heeft het altijd goed gedaan (31C idle, 49C stressed). RAM is ook goed. Ik heb wel vanwege een andere VGA-koeler mijn Zalman nb-koeler kleiner gemaakt, dus het koelvermogen is minder. Zit de NVraid controller in de NForce4 chipset ingebouwd? Dan moet ik mischien mijn koeler vervangen. Ik heb de nieuwste chipsetdrivers. Wat zou anders de oorzaak van het probleem kunnen zijn?
Verwijderd
Het zou overal aan kunnen liggen misschien is het je geheugen of is de nieuwe HD beschadigd.
Maar misschien is het ook heel wat anders dus kijk hier eens in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Maar misschien is het ook heel wat anders dus kijk hier eens in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 19:13 ]