[XP] toetsenbord instellingen BE/Azerty*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.384 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Sinds ik opnieuw windows xp sp2 64 bit heb geinstalleerd kan ik mijn toetsenbord instellingen niet meer veranderen naar de azerty : Belgisch Punt

Ik heb al van alles gedaan maar niets lukt.
op iedere ingangtaal die ik selecteer en dan toetsenbord neem staat er :

elke keer united states dvorak +
voor link en rechts handigen en internationaal

ik heb ook al proberen de oost asiatische talen geinstalleerd geen verschil en ook die met complexe script

kan er mij misschien helpen met dit probleem

- niet op de leestekens letten . ik ben het niet gewend om met qwerty te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik neem aan dat je de taal ook hebt bekeken en op België hebt gezet? Verder zou alle onderdelen erin moeten zitten, tenzij je met nLite aan de slag bent geweest en te enthousiast bent geweest.

Heeft google wat opgeleverd? De search hier? Ik kan mij herinneren dat er al een soortgelijk probleem was.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben inderdaat met nlite aan de slag gegaan maar dit is de 2de keer dat ik deze xp heb geinstalleerd en de eerste keer had ik geen probleem..

voor de rest is alles op belgie gezet. de got search leverde niet zon interessante oplossingen op maar op google vond ik 1

http://www.minatica.be/archive/index.php/t-36458.html

deze heeft helaas ook niets uitgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nlite gooit "overbodige" toetsenbordinstellingen weg, alsook azerty en zeker aziatische talen. Opnieuw installeren zonder nlite.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja kan wel maar ik heb nog nooit problemen gehad . en ik gebruik steeds dezelfde versie .Hoe kan het dan dat ik in qwerty typ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Boeboe schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:32:
nlite gooit "overbodige" toetsenbordinstellingen weg, alsook azerty en zeker aziatische talen. Opnieuw installeren zonder nlite.
Standaard laat nLite alles staan. Je moet specifiek aangeven om deze te verwijderen. Als de TS zegt dat het heeft gewerkt met de vorige install en dezelfde cd gebruikt, is er iets vreemds aan de hand.
Heb je alle andere taalinstellingen al aangepast naar België? Misschien dat hij dan tevoorschijn komt na de herstart.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik ga nog eens kijken op het internet en anders upgrade ik met dezelfde xp en kijk of het dan wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na upgrade werkt alles terug. Ik kan nu gelukkig belgium period nemen.

Bedankt voor de moeite
Pagina: 1