Toon posts:

HD dead

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik had vanmiddag een vraag gepost. Mijn computer deed helemaal niks meer; startte helemaal niet meer op. Al snel bleek dat de voeding kapot was; en toen ik de computer vanmiddag wegbracht, bleek dat inderdaad zo te zijn.

Nu zit ik dus weer thuis, en doet m'n computer het nog steeds niet. Nu valt alles stil meteen na het allereerste opstartscherm (waar ik bios-instellingen kan kiezen).
In de bios is de primary IDE master " not identified" ... Bij primary IDE slave staat nog wel m'n tweede harde schijf (2x 160GB). Ik krijg dit niet omgezet (stel dat 1e HD kapot is, dan moet ik toch nog verder kunnen met alleen die tweede of niet???

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Op je eerste HD staat waarschijnlijk je besturingssysteem.
Draait je eerste harde schijf wel? Zit de IDE bus ook aangesloten?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
tsjongejonge! Wat een eikels! Heb ik ook nog betaald om die nieuwe voeding erin te laten zetten, maak ik net m'n computer open en zie ik dat ze vergeten zijn het stekkertje van de voeding naar de HD aan te sluiten!!!! GRRRRRRR

*mensen die bij een computerzaak zoals VOBIS werken, lees dit bericht alsjeblieft en let in het vervolg op*

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:22

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik zou ff een mail sturen zodat diegene die jouw pc 'gefixt' heeft op z'n flikker krijgt dat die dat vergeten is.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Ja, kan gebeuren :) Is slordig ja :P Gelukkig heb jij er nog enig verstand van. Volgens mij gebeuren dat soort dingen geregeld en dat mensen daarvoor helemaal terug moeten naar de zaak. Erg slordig vind ik! Het was zeker een DoZa :D

[ Voor 5% gewijzigd door orange.x op 18-01-2008 23:50 ]