Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Morgen nieuw mobiel halen, welke

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Morgen is het dan eindelijk zo ver, dan kan ik min hi contract verlegen en dus nieuw toestel uitzoeken.

Zit zelf te denken aan de nokia N95 8gb, vind dit gewoon een stoer ding. Echt alles derop en deraan, alleen nog geen touchscreen. Aangezien ik een 2jarig abbo neem, wil ik een toestel waar ik genoeg op kan gamen,films en mp3 mee kan bekijken en luisteren. En noem maar op, moet er gewoon genoeg mee kunnen.

Toestel kan ik krijgen voor 140 bij verlenging naar 2 jaar.

Maar maak ik hier een goeie keuze mee, hier nogal verhalen over dat het een lomp ding is. De vieuwty van lg vind ik ook wel erg mooi. Maar niet echt een toestel waar je weer 3d games mee kan spelen en geheugen is ook niet echt veel.

De samsung G800 ook leuk ding, maar weer te simpel en raak je snel op uitgekeken.

Graag jullie mening of ervaringen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ervaringen kan je in de desbetreffende topic lezen.

Voor de rest zal jij gewoon zelf een keuze moeten maken. JIJ bent namelijk degene die ermee moet lopen en niet iemand anders. Topics zoals deze leveren alleen maar een stortvloed van persoonlijk ervaringen op, waar jij niet aan hebt.

Succes morgen met het maken van je keuze en lees de G800 en N95 topics een is door. :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.