Toon posts:

Ja......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dat maar doe anders geef ik nu 1000 gulden uit en is ie over 2 maanden al weer verouderd.

Ik ben trouwens nu alweer aan het plannen voor een nieuwe processor. Volgend jaar herfst koop ik een P4 Northwood 2GHz denk ik.
Kan ik nu alvast beginnen met sparen :-)

Deze maand koop ik een nieuw toetsen bord muis, cd-rom speler, floppy drive en harddisk.

Ik was van plan om muis en toetsen bord draadloos te kopen van logitech. Weet iemand hier of dat goed werkt? Geen nadelen aan? En hoe lang gaat zo'n batterij mee als hij ongeveer 12 uur per dag gebruikt wordt?

Ik wil een andere cd-rom speler omdat deze lade een beetje los zit en het is maar een 24x en hij maakt door de lade heeel veel lawaai. Welk merk is het beste?

Ik wil een andere floppy drive omdat ik nu een ls120 heb een ik heb er alleen maar gezeik me en ik heb geen drive van 120 mb nodig want ik heb toch een cd burner. Welke floppy drive merk is het beste?

En ik wil een andere harddisk omdat ik nu een 5600 toeren heb en ik ben een 2e systeempje aan het bouwen voor mijn moeder en zus, dus dan kan ik daar deze hardeschijf in stoppen. Is er een groot verschil tussen 5600 met u66 en 7200 met u66? En welk merk harddisk is heb beste? Ik dacht aan een ibm en die ondersteunen ook U100, maar mijn moederbord alleen maar U66, hoe zit dat? draait ie dan automatisch op U66?

Thanks!!!!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/007316.html

FF voor de logica .............

Floppydisks zijn meestal merkloos kosten ook weinig. Een 7200 hardeschijf is sneller. Een ata 100 kun je op een ata 66 controller draaien.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

floppy drives zijn lang niet altijd merkloos. dacht zelfs dat de meeste van sony en mitsumi kwamen. teac maakt ze geloof ik ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry outlaw, ik heb perongeluk op de verkeerde knop gedrukt, op new topic inplaats van reply.

Bedankt