PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Ik heb al vaker dergelijke verhalen gehoord over zercom, zoek maar eens op GOT
Ik heb afgelopen week zonder enige problemen nog iets besteld. Dat was weliswaar een wireless USB adapter.
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Ze zitten hier praktisch bij mij om de hoek, maar voor zover ik zie en weet zijn ze nog steeds open (pasgeleden een geheel nieuw bedrijfspand neergezet)
Wel hebben ze veel concurrentie, Paradigit en 4Launch zitten er bijna letterlijk langs.
De e-mail en telefonische support zal niet zo veel zijn, beter rijd je er tijdens kantooruren even langs.
Wel slecht trouwens....
Wel hebben ze veel concurrentie, Paradigit en 4Launch zitten er bijna letterlijk langs.
De e-mail en telefonische support zal niet zo veel zijn, beter rijd je er tijdens kantooruren even langs.
Wel slecht trouwens....
Hmm... Ik bestelde bij Zercom omwille van de lagere prijs (naast het feit dat ze zowat alle onderdelen die ik zocht in hun assortiment hadden). Als ik tot ginder moet rijden, dan gaat dat voordeel verloren (had ik dus beter iets in de buurten gekocht).
Alvast bedankt voor de antwoorden!! Het stelt me toch enigszins gerust...
Ik hoop dat ik m'n geld snel terugkrijg zodat ik m'n onderdelen elders kan bestellen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!! Het stelt me toch enigszins gerust...
Ik hoop dat ik m'n geld snel terugkrijg zodat ik m'n onderdelen elders kan bestellen.
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
offtopic:
topics over specifieke shops met een Pricewatch vermelding horen in PW, daarom SG->PW.
topics over specifieke shops met een Pricewatch vermelding horen in PW, daarom SG->PW.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 22:32 ]
De website is gewoon bereikbaar, je hebt een e-mail adres en telefoonnummer van ze. Er zijn ook geen problemen bekend met Zercom. Ik zie dus niet zoveel nut in een "ik kan ze niet bereiken, ik kan ze wel bereiken" topic.
Dit topic gaat daarom dicht.
Dit topic gaat daarom dicht.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.