Ik heb sinds kort last met downloaden via torrent sites,mijn download ligt dan rond de 20 kb/s of lager en up dan iets meer,ik kan dan ook niet meer internetten en mailen zo langzaam gaat dan dan.Zet ik torrent stop dan is alles wel weer snel.Ik gebruik Utorrent en ook al andere geprobeerd allemaal hetzelfde resultaat.Gewoon downloaden dus niet via torrent gaat wel snel.
Ik heb de 8Mb versie van @home,had al gescand op virussen,systeemherstel gedaan en andere netwerk kaart,niets helpt,deed voorheen altijd zonder problemen en is ook niet veranderd voor die tijd.
Als ik de up uitschakel is de down wel snel.
Snap niet wat er aan de hand is,wel krijg ik vaak de melding van kaspersky
18-1-2008 16:01:43 Intrusion.Win.MSSQL.worm.Helkern! IP-adres van de aanvaller: 58.20.228.52. Protocol/service: UDP op lokale poort 1434. Tijd: 18-1-2008 16:01:43
Mss is iemand wel in mn pc gekomen en maakt gebruik van mn verbinding?
Ik heb de 8Mb versie van @home,had al gescand op virussen,systeemherstel gedaan en andere netwerk kaart,niets helpt,deed voorheen altijd zonder problemen en is ook niet veranderd voor die tijd.
Als ik de up uitschakel is de down wel snel.
Snap niet wat er aan de hand is,wel krijg ik vaak de melding van kaspersky
18-1-2008 16:01:43 Intrusion.Win.MSSQL.worm.Helkern! IP-adres van de aanvaller: 58.20.228.52. Protocol/service: UDP op lokale poort 1434. Tijd: 18-1-2008 16:01:43
Mss is iemand wel in mn pc gekomen en maakt gebruik van mn verbinding?