Toon posts:

verbindingtraag via torrent sites

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort last met downloaden via torrent sites,mijn download ligt dan rond de 20 kb/s of lager en up dan iets meer,ik kan dan ook niet meer internetten en mailen zo langzaam gaat dan dan.Zet ik torrent stop dan is alles wel weer snel.Ik gebruik Utorrent en ook al andere geprobeerd allemaal hetzelfde resultaat.Gewoon downloaden dus niet via torrent gaat wel snel.
Ik heb de 8Mb versie van @home,had al gescand op virussen,systeemherstel gedaan en andere netwerk kaart,niets helpt,deed voorheen altijd zonder problemen en is ook niet veranderd voor die tijd.
Als ik de up uitschakel is de down wel snel.

Snap niet wat er aan de hand is,wel krijg ik vaak de melding van kaspersky
18-1-2008 16:01:43 Intrusion.Win.MSSQL.worm.Helkern! IP-adres van de aanvaller: 58.20.228.52. Protocol/service: UDP op lokale poort 1434. Tijd: 18-1-2008 16:01:43

Mss is iemand wel in mn pc gekomen en maakt gebruik van mn verbinding?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Ik heb geen idee wat dat bestandje zou zijn. Wel vraag ik me af hoeveel connecties jij in gebruik hebt bij utorrent. Gebruik je een router? Hoe hoog ligt je uploadsnelheid in utorrent? Hoe hoger de upload, hoe lager je download. Als jij mag upload gebruikt, dan is het niet zo gek dat je download zo laag ligt namelijk.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Kijk eens op speedtest.nl wat je upload snelheid is, en cap in je uTorrent je upload eens naar 50% van die waarde.

Verwijderd

Topicstarter
Op speedtest haal ik een hoge snelheid van @home.Ruim 8000kb/s down en up rond de 800
Heb geen router,ook geen draadloos internet.Upload snelheid in utorrent komt vaak niet hoger dan 25 kb/s ofzo,was altijd over de 150.
Ik weet dat als upload hoog staat de down minder is,maar een down en up van tussen de 20 en 30 kb/s is traag en dan ook is internet en email traag dat mag toch echt niet bij zon langzame snelhied.Heb hem normaal op 90 up 70 down,kun je ook gewoon internetten.

Staan wel veel poorten open als ik via netstat kijk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 21:18 ]