Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen dual monitor en het bevalt me zeer goed. Maar ik heb 1 vraag, is er een mogelijkheid om het systeemvak (klok e.d) op het 2e scherm te krijgen? Ik heb ultramon maar hierin kan ik het niet vinden.
Scherm 1 is het hoofdscherm met start e.d. en 2 is het 2e scherm heeft geen doorlopende taakbalk. Ik gebruik Vista Home Premium 32bit.
Ik heb een ATI kaart (HD2900XT) met de nieuwste CCC.
In de CCC zijn onder het kopje 'Display Manager'. Hoor je dit te krijgen:
Maar ik krijg alleen dit:

Wat ik dus wil is van mijn linkerscherm een heel groot bureaublad met doorlopende taakbalk, want nu is op mijn linkserscherm de startknop en ook de datum/klok.
Dit wil ik dus krijgen:

Maar ik krijg de optie niet die je hoort te krijgen.
Iemand dit ook gehad of kan mij mij helpen?
1e post =D
Ik heb sinds een paar dagen dual monitor en het bevalt me zeer goed. Maar ik heb 1 vraag, is er een mogelijkheid om het systeemvak (klok e.d) op het 2e scherm te krijgen? Ik heb ultramon maar hierin kan ik het niet vinden.
Scherm 1 is het hoofdscherm met start e.d. en 2 is het 2e scherm heeft geen doorlopende taakbalk. Ik gebruik Vista Home Premium 32bit.
Ik heb een ATI kaart (HD2900XT) met de nieuwste CCC.
In de CCC zijn onder het kopje 'Display Manager'. Hoor je dit te krijgen:
Maar ik krijg alleen dit:

Wat ik dus wil is van mijn linkerscherm een heel groot bureaublad met doorlopende taakbalk, want nu is op mijn linkserscherm de startknop en ook de datum/klok.
Dit wil ik dus krijgen:

Maar ik krijg de optie niet die je hoort te krijgen.
Iemand dit ook gehad of kan mij mij helpen?
1e post =D