Ik had eerst een dual boot op mijn pc staan van xp en vista, maar ik wou een os proberen om super snel te booten, ik kwam om het idee om mijn state-of-art cd rom met windows 98 te halen. Ik hem er in stoppen, booten, doet hij zeer moeilijk omdat ik geen partitie kan installeren, en opeens begint hij te formateren. Toe heb ik de pc uitgezet
pc aangezet, kijken of hij boot, nope hij zegt invalid system disk. Ik vista er bij pakken in mijn pc stoppen blijft hij hangen bij het installeren op schijf. (de gedeeltes met partitie's). Omdat ik meerdere partities heb wou ik niet al mijn data formateren en gewoon mijn originele boot partitie formateren en erop plaatsen. Dit heb ik gedaan en wat zegt hij? Kan geen systeem volume vinden die aan de eisen voldoet. Heb de partitie ook al verwijderd en aangemaakt, maar niets helpt.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?
bedankt
zie hieronder voor specs
pc aangezet, kijken of hij boot, nope hij zegt invalid system disk. Ik vista er bij pakken in mijn pc stoppen blijft hij hangen bij het installeren op schijf. (de gedeeltes met partitie's). Omdat ik meerdere partities heb wou ik niet al mijn data formateren en gewoon mijn originele boot partitie formateren en erop plaatsen. Dit heb ik gedaan en wat zegt hij? Kan geen systeem volume vinden die aan de eisen voldoet. Heb de partitie ook al verwijderd en aangemaakt, maar niets helpt.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?
bedankt
zie hieronder voor specs