Meuktracker Winamp

Pagina: 1
Acties:

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 13:13
Bij meuk: Winamp 5.5.2 build 1800 staat een screenshot van de modern skin. Maar aangezien de nieuwe Bentoo skin tegenwoordig toch wel de standaard skin is, is het misschien een idee om daar maar eens een screenshot van neer te zetten?

gewooniets.nl

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 doet een voorzetje
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oyu5HzJVmmBSz4NCclQ8aAUe/full.png

Nadeel is wel dat deze skin zich niet zo goed leent voor een screenshot van max 400pixels breed. Als dat zelfs al niet te breed is. De Modern skin is een stuk smaller. Deze screenshot is al geresized, wat het er niet mooier op maakt. Minimale breedte van de Bento skin is meer dan 600 pixels.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 18-01-2008 16:15 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
U vraagt, wij draaien :).

Winamp Bento-skin

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het is wel een beetje in elkaar gefrommeld zo, maar so be it. Het is iig weer up to date :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 14:31

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb er voor gekozen om de normale 'modern skin' te gebruiken, omdat ik Bento spuuglelijk, onoverzichtelijk en veels te groot vind. Winamp is een mediaspeler en hij moet dat bij voorkeur onzichtbaar en op de achtergrond doen. Ik heb wel bij de introductie van Bento screenshot ervan gebruikt. Ik ben echter niet van mening dat Bento tegenwoordig de skin-of-choice is.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).