Windows XP Activatie

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb al geruime tijd windows XP (professional) op mijn pc staan, en opeens 6 dagen geleden begon ie te zeuren bij het aanmeld scherm (dus voor je bureaublad al) Dat ik nog x aantal dagen heb om me windows te activeren. Als ik op Nee druk dan gaat ie gewoon verder naar me bureaublad, en als ik ja druk dan komt er het windows activatie scherm met die sleuteltjes, en dan zegt ie dat ie al geactiveerd is... Zo'n genuine tool zegt ook gewoon dat me windows genuine is. Maar goed, de teller zit nu op nog 1 dag te gaan dus ik raak in paniek, want dan kan ik waarschijnlijk niet meer bij me data??? Heb iemand een oplossing voor dit probleem? Bellen naar Microsoft kwam niet veel goeds uit. |:(

Dit betreft overigens niet de PC in me signature, maar een wat oudere :).

[ Voor 5% gewijzigd door Bullit1991 op 18-01-2008 12:22 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Bullit1991 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:21:
Bellen naar Microsoft kwam niet veel goeds uit. |:(
Wat kwam er dan wel uit? In alle gevallen dat ik zowel prive als werkgerelateerd met MS gebeld hebt voor activatie werd ik goed en kundig geholpen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Wat wist men juist te zeggen bij Microsoft? Ik denk dat zij zowiso beter kunnen helpen.

*edit* spuit 11 O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 12:24 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53
Staat er misschien iets in je eventlog? Toevallig nieuwe hardware toegevoegd aan je pc?

• Bullit1991
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09-2025
Ze zeiden dat ik hardware matig dan iets aan me pc heb verandert wat niet mocht, ze konden me dus niet verder helpen. Dit terwijl mijn pc al 1 1/2 jaar niet open is geweest.
MADG0BLIN schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:23:
Staat er misschien iets in je eventlog? Toevallig nieuwe hardware toegevoegd aan je pc?
Domme vraag, waar kan ik me eventlog vinden?

[ Voor 42% gewijzigd door Bullit1991 op 18-01-2008 12:25 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bullit1991 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:24:
Ze zeiden dat ik hardware matig dan iets aan me pc heb verandert wat niet mocht, ze konden me dus niet verder helpen. Dit terwijl mijn pc al 1 1/2 jaar niet open is geweest.

[...]

Domme vraag, waar kan ik me eventlog vinden?
Beetje zoeken..eventvwr .

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Bullit1991 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:24:
Ze zeiden dat ik hardware matig dan iets aan me pc heb verandert wat niet mocht
Knap dat die medewerker dat door de telefoon kon zien. |:(
Ik zou daar echt nooit genoegen mee nemen. Terugbellen, de kans is enorm dat je een andere medewerker aan de lijn krijgt die z'n werk wat beter doet. En anders een klacht indienen, want als jij zegt dat je niets aan je hardware veranderd hebt en die software denkt van wel, dan heeft die software van Microsoft het fout lijkt me.

Saved by the buoyancy of citrus

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mja.
Zo komen we geen stap verder natuurlijk.

Probeer het eens opnieuw met een topic wat wél qua inhoud aan de Windows Clients - Policy voldoet zodat glazen bollen, tarot-kaarten, kippebloed en andere aanverwante artikelen niet nodig zijn? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.