Toon posts:

SAMSUNG HT BD2 BLU RAY

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

ik wil dit set kopen iemand ervaring met die set?, het lijkt me een leuke set..

groetjes

Dit is ’s werelds eerste Home Theatre Systeem met ingebouwde Blu-ray player en 1080p upscaling voor standaard DVD’s, ondersteunt 7.1-kanaals surround geluid, waaronder Dolby TrueHD en het DTS-HD Master Audio-formaat, voor een echt bioscoopgeluid met volle lage en heldere hoge tonen. Een krachtige actieve subwoofer wordt bijgestaan door vier slanke Tall-boy speakers, een brede center-speaker en twee kleine rear-speakers. Samen leveren ze een groots vermogen van maar liefst 1100 Watt.

De BD-P1400 en de HT-BD2 sluiten qua design perfect aan bij alle Samsung LCD- en plasmatelevisies.

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Wij kunnen niet bepalen wat jij goed vind klinken, ik zou hem een aantal keer gaan beluisteren in een speciaalzaak. Neem hiervoor je eigen Muziek,- DVD's mee, waardoor je een goede indruk van het systeem kan krijgen. Het is een "jong" systeem, dat weerhoud echter niet dat het niet goed zou kunnen zijn.

Wat heb je zelf al kunnen vinden over deze set, waardoor hij je aanspreekt? Je post lijkt op een copy past uit een advertentie. Nogmaals, alleen jij kan bepalen of het kwaliteit is. Kwaliteit zit tussen de oren, en houdt niets meer in dan het voldoen aan de verwachtingen van een persoon.

Lees tevens even de F.A.Q. door als je van plan bent te gaan posten op GOT. Er zijn namelijk wat richtlijnen voor posts (tevens mbt. aanhef en groet).

[ Voor 11% gewijzigd door Friedchicken op 18-01-2008 11:55 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik zou dan wel even wachten op Blu-ray profile 2.0 spelers.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

voodooless

Sound is no voodoo!

"Wat moet ik kopen" topic zijn iet toegestaan, al helemaal niet met een dergelijk belabberde topicstart.

Voor de rest: zet capslock uit, en ga eens naar de winkel langs om daar eens naar de set te kijken!

Lees aub Het algemeen beleid eens goed door.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.