...less is more
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Computers make very fast, very accurate mistakes.
En het is natuurlijk buitengewoon kansloos als je doelgroep blijkbaar het kaf van een andere site moet zijn.
Churchill zei dat het beste argument tegen democratie een gesprek van 5 minuten is met een gemiddelde stemmer. 5 minuten surfen op Fok volstaat tegenwoordig ook.
* Delerium moet wel erkennen dat er zeker zeer goede (zeldzame) users op Fok rondlopen.
Ik kan me niet voorstellen dat deze advertentie serieus bedoeld is, want hoeveel gebande Tweakers zullen die advertentie nou lezen?
op FOK! wordt er tegenwoordig uberhaupt meer gebanned dan GoT
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Waarom weet jij dat soort dingen?LuNaTiC schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:10:
op FOK! wordt er tegenwoordig uberhaupt meer gebanned dan GoT
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Bans worden publiek vermeld op het fokforum, en als GoT admin zijnde weet ik ook wel hoeveel er hier ongeveer gebanned wordt
Het vooroordeel (vanuit sommige Fokkers gezien misschien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
neuh, we moeten een campagne draaien om analytics te mogen gebruikenDaniël schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:02:
Het zegt voldoende dat FOK! geld moet betalen om bezoekers te trekken
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Ik ben wel geinteresseerd in de CTR die ze je opleveren (maar dat kan je waarsch. beter mailen)?Danny schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:13:
neuh, we moeten een campagne draaien om analytics te mogen gebruikenLighten up, 't is maar een grapje