Fok-advertentie op de FP?

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Ik zag zojuist de volgende advertentie op de frontpage:
FOK!
Bij ons zijn gebande Tweakers en GoT'ers meer dan welkom www.fok.nl
Is dit bekend bij tweakers.net? :P

...less is more

Verwijderd

lol

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dat is gewoon een AdSense-advertentie, en er is niks tegen de policy van Google. Ik vind het wel grappig :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:59
Als tweaker kan fok mij niet boeien, als zij alle schreeuwers / stupid ass'es willen, go for it! Misschien juist de goede reclame :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het zegt voldoende dat FOK! geld moet betalen om bezoekers te trekken, en als ze een deel daarvan aan ons willen geven moeten ze dat zelf weten. Daarnaast is het volgens mij een nogal bizarre gedachtenkronkel om je advertising te richten op gebande gebruikers van een bepaalde site, en dan vervolgens op die site zelf te adverteren. Lijkt mij dat juist de gemiddelde gebande user beduidend minder op Tweakers.net zal komen.
En het is natuurlijk buitengewoon kansloos als je doelgroep blijkbaar het kaf van een andere site moet zijn.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En het zegt eigenlijk nog meer over het niveau van de users die Fok wil binden. Wil je daar tussen zitten is vraag 1, de tweede vraag is of je het daar uithoudt.

Churchill zei dat het beste argument tegen democratie een gesprek van 5 minuten is met een gemiddelde stemmer. 5 minuten surfen op Fok volstaat tegenwoordig ook.
* Delerium moet wel erkennen dat er zeker zeer goede (zeldzame) users op Fok rondlopen.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Fok! is best aardig, en nog altijd een "spin-off" van Tweakers.
Ik kan me niet voorstellen dat deze advertentie serieus bedoeld is, want hoeveel gebande Tweakers zullen die advertentie nou lezen?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jongens, het is FOK! Dat is natuurlijk met een dikke vette knipoog. Is dit nu echt een topic waard? 8)7

op FOK! wordt er tegenwoordig uberhaupt meer gebanned dan GoT

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Grappig bedoeld toch? Alsof er zoveel mensen gebanned worden op GoT. (Ik heb het nog maar 1 keer zien gebeuren en die moest er HEEL hard zijn best voor doen)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

LuNaTiC schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:10:
op FOK! wordt er tegenwoordig uberhaupt meer gebanned dan GoT
Waarom weet jij dat soort dingen? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Rataplan schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:17:
[...]
Waarom weet jij dat soort dingen? :)
Bans worden publiek vermeld op het fokforum, en als GoT admin zijnde weet ik ook wel hoeveel er hier ongeveer gebanned wordt :P

Het vooroordeel (vanuit sommige Fokkers gezien misschien ;) ) dat er op GoT maar lukraak om een scheet wordt gebanned is cliché, maar valt allemaal echt wel mee.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Daniël schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:02:
Het zegt voldoende dat FOK! geld moet betalen om bezoekers te trekken
neuh, we moeten een campagne draaien om analytics te mogen gebruiken :) Lighten up, 't is maar een grapje :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Danny schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:13:
neuh, we moeten een campagne draaien om analytics te mogen gebruiken :) Lighten up, 't is maar een grapje :)
Ik ben wel geinteresseerd in de CTR die ze je opleveren (maar dat kan je waarsch. beter mailen)?
Pagina: 1