“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Gaatjes boren, plugjes erin en dan fatsoenlijke haken? Of begrijp ik je verkeerd?
Idiocracy: it is real!
Daar komt het wel op neer ja. Zo is het hier ook gewoon bevestigd. Kwestie van iemand zoeken die met een goeie boor in het plafond komt...Investig8or schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:21:
Gaatjes boren, plugjes erin en dan fatsoenlijke haken? Of begrijp ik je verkeerd?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik zou voor zo'n ding wel gaan voor gaten en niet gaatjes. En dus ook voor pluggen en niet plugjes 
En in plaats van haken in pluggen zou ik eigenlijk gewoon draadeinden ofzo vastmaken in het plafond met behup van keilbouten. Daar het ophangsysteem overheen schuiven en dan een revet over de uitstekende draadeinden, en een (zelfborgende) moer er op.
En als je dat niet vertrouwt dan kan je het ook met chemische ankers proberen ipv keilbouten, dan weet je vrij zeker dat het niet naar beneden komt, tenzij het plafond meekomt
Maar om te beginnen inderdaad ergens een fatsoenlijke boormachine regelen.
Misschien ergens een plaatje van de constructie?
En in plaats van haken in pluggen zou ik eigenlijk gewoon draadeinden ofzo vastmaken in het plafond met behup van keilbouten. Daar het ophangsysteem overheen schuiven en dan een revet over de uitstekende draadeinden, en een (zelfborgende) moer er op.
En als je dat niet vertrouwt dan kan je het ook met chemische ankers proberen ipv keilbouten, dan weet je vrij zeker dat het niet naar beneden komt, tenzij het plafond meekomt
Maar om te beginnen inderdaad ergens een fatsoenlijke boormachine regelen.
Misschien ergens een plaatje van de constructie?
[ Voor 46% gewijzigd door Orion84 op 18-01-2008 17:29 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Je hebt een boorhamer nodig met sds boren.