Toon posts:

[XP] inlogproblemen na register opschoon actie*

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke hopelijk leg ik het een beetje goed uit maar dit is er aan de hand:

Gisteren heb ik wat updates gedaan voor xp. Ik heb gewoon een echte xp en sp2 staat er ook op. Computer liep altijd prima alleen de laatste weken iets minder. Na de updates heb ik een programma (gratis) gedownload via de microsoft site welke heel je computer door loopt op foute registers, spyware, opstart fouten, beveiliging etc. Programma (naam even kwijt zit op werk) heeft alles gerepareerd dus ik start pc opnieuw op. Idd pc gaat veel sneller alleen 1 groot probleem. Windows xp start op en ik krijg netjes het beginscherm en alle iconen worden geladen. Rechtsonder worden op de balk ook de iconen geladen van geluid, virusscanner (waar de tijd ook bijstaat) etc. na 10 sec ongeveer springt het beeld even voor 1 sec op zwart en dan weer terug op de beginpagina (bureaublad). Probleem is dat hij dus na elke 10 sec. alles opnieuw inlaat van het beginscherm. Iconen op taakbalk laden opnieuw in en iconen op het bureaublad ook. Dit blijft hij gewoon iedere 10 sec herhalen.

Kort hij start windows gewoon netjes op alleen de iconen op het bureaublad + taakbalk met iconen rechtsonder blijft hij zeg maar iedere 10 sec opnieuw opstarten. Als ik dus nu naar bijvoorbeeld mijn documenten ga wordt deze na 10sec afgesloten omdat het desktopscherm + alle iconen opnieuw ingeladen worden voor zeg maar 1 sec.

Wat kan hiervan het probleem zijn?? Krijg verder geen foutmeldingen. Kan ik met de orginele xp cd iets doen? Weet verder wel iets van computers maar niet al te veel.

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 16:02

The CarNagE Man

SüperG33K

Dat register-schoonmaak-programma niet draaien.. die geven alleen maar problemen..
Misschien eventjes systeemherstel doen?

-TCM

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Hmm...

Als je in veilige modus opstart, krijg je zoiets ook?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

In veilige modus opstarten, en middels start --> uitvoeren --> msconfig (enter) even kijken wat er bij het tabblad opstarten staat. Vink eens wat dingen uit waarvan jij denkt dat dit het weleens zou kunnen veroorzaken.

Verwijderd

Topicstarter
ga het vanavond proberen als ik thuis ben. veilige modus en even een en ander uitvoeren. Jullie horen de resultaten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

titel aangepast naar één die de lading wat beter dekt, enkel 'probleem' is zo vaag als maar zijn kan.

Gebruik je fantasie eens :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:15:
titel aangepast naar één die de lading wat beter dekt, enkel 'probleem' is zo vaag als maar zijn kan.

Gebruik je fantasie eens :)
sorry >:) . bijna thuis pfff kan ik weer nog eens een avond aan de slag waarschijnlijk om het op te lossen...

Verwijderd

Topicstarter
Oke volgende probleem. ik heb een systeem herstel gedaan van de dag dat ik de register cleaner etc. heb geinstalleerd. Beel springt nu niet elke 10 sec maar zelfde probleem blijft bestaan.

Als ik kies voor configuratiescherm dan kom ik natuurlijk in het menu terect. wat ik zie is dat dit menu heel de tijd opnieuw wordt ingeladen. dus ik krijg onafgebroken een zandloper, dan gewoon handje, dan zandloper etc. Ook hoor ik mijn pc heel de tijd laden op het ritme van de zandloper. Bij processen in het taakbeheer scherm staan heel de tijd 54 processen welke verspringen naar dan weer 56, 55 en 54, 56, 55, 54 etc. Cpu-gebruik is 100%. Ook krijg ik en herhaling van het process dna.exe, dot1xfg.exe, svchost.exe en nog een paar. Deze staan in de processenlijst een keer of 6 elk. en dit blijft ook gewoon doorlopen, Elke keer komt er 1 bij en gaat er 1 weg. geheugengebruik staat op 340/2459mb

Als het waren krijg ik dus een herhaling van een aantal exe bestanden. cpu waardes blijven ook steeds wijzigen bij bijvoorbeeld dna.exe bij de processen. van de 6 die er in staan krijgt de ene eerst 53 en dan de ander etc.

Verwijderd

Topicstarter
Weet je wat het was?? even dna.exe opgezocht schijnt een exe bestand te zijn van een bittorrent welke alles in de war schopte.

Programma was bit torrent dna..

Denk dat alles nu weer werkt.
Pagina: 1