ik heb voor bijna nix een oude 486 ('n tulip) gekocht, nu wil ik daar een web/file/print servertje van maken.. opzich niet zo'n probleem, alleen krijg ik met geen mogelijkheid die box open, om een cd speler te transplanteren, normaal is het 3 schroefjes eruit en naar achteren schuiven of id, maar ik geloof dat die $%@#$ doosjes iets anders werken.. weet iemand hoe??
ja das idd soms erg kut bij die merkpc's.. ik had ook es zoiets met een compaq, ben ik ook de hele tijd mee bezig geweest.. bij die PC moest je de schroefjes dus eerst los maken en dan de kap iets naar je toe trekken.. dan kwamen palletjes vrij en kon je de kast omhoog eraf tillen.. maar dit is volgens mij bij elke PC weer anders dus ik zou nog maar even doorgaan met proberen...
De machines die ik ken gaan open door 1 schroefje aan de bovenkant los te draaien, en dan de kast naar voren te trekken. Dat gaat dus niet als deze op slot zit.
dat schroefje ken ik en ligt 30 cm naast zijn oorspronkelijke plek.. is dat ook het 'slot' waar je het overhebt? of zit er ergens een wazig schakelaartje?
nee.. wacht.. je hebt gelijk.. HIJ'S LOS!!! 'k ben slim he (lees: bedankt!!)
/me gaat verder..
nee.. wacht.. je hebt gelijk.. HIJ'S LOS!!! 'k ben slim he (lees: bedankt!!)
/me gaat verder..
Gebruik gewoon de Tulip-methode : Grof Geweld.
Tulips zijn klote om open te halen en wat brackets e.d. d'r uit te trekken
Tulips zijn klote om open te halen en wat brackets e.d. d'r uit te trekken
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1