Toon posts:

geen beeld na nieuwe driver 8800gt

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje met de nieuwe driver voor de 8800GT. Ten eerste mijn systeem:

P35C-DS3R bios versie F4
E6750 (nu ff stockspeed)
PC 6400 2gb
Xpertvision 8800gt 512mb

Nu heb ik standaard bij de installatie driver 169.09 erop staan. Hier heb ik geen problemen mee, maar nieuwe drivers kunnen nooit kwaad leek mij... Dus op de site van nvidia de nieuwste driver opgezocht voor vista 32bit: 169.25.
Nu heb ik eerst de huidige verwijderd: Config scherm -> apparaat beheer -> beeldschermadapters -> installatie ongedaan maken. Opnieuw opstarten, nieuwe driver installeren, wederom opnieuw opstarten en dan het probleem:
Na het laadbalkje van windows krijg ik voor een paar seconden mijn bureaublad te zien en dan valt het signaal weg en krijg ik zwart beeld. Ben nu weer teruggegaan naar oude drivers door in veilige modus de boel opnieuw te installeren.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Kan het aan mijn bios versie liggen van m'n moederbord? Iets anders? want ik weet het anders niet....

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-04 16:28

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik had laatst een driver update gedaan.
hiervoor had ik niet de oude verwijdert, maar dat deed het installatie programma zelf.
de resolutie werd namelijk op 640 gezet
na opnieuw opstarten geen probleem.
misschien kun je dat proberen.
of starten in veilige modus en driver un-installen

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat kan van alles zijn, als ik jou was zou ik er geen probleem van maken en kijken wat de volgende drivers doen. Foutjes kunnen overal insluipen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het nog even proberen op de manier die jpm voorstelt en anders laat ik het wel voor wat het is...

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-04 23:26
Net mijn 8800gt eergisteren binnen gekregen, en ook eerst de .09 geinstalleerd die op cd stond. Daarna merkte ik dat er al een .25 was, dus die gedownload (ook x32) en gelijk geinstalleerd, hij doet dan vanzelf de vorige verwijderen. Geen problemen verder.