Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Donster
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07-05 19:33
Ik zit erover te denken om via 1 afstandbediening alles te laten regelen inclusief media center :

met een druk op de knop zijn de stappen bijv:
1. Tv aanzetten
2. Z5500 speakers aanzetten
3....

Ik heb hiervoor de Harmony® 555 Advanced Universal Remote op het oog : http://www.logitech.com/i...otes/devices/376&cl=nl,nl

De bovenste opties zullen denk ik geen probleem zijn voor de afstandsbediening , maar mijn vraag is het volgende:
Werkt de Harmony Remote ook met bijv mediaportal ? ( zodat ik ermee door media menus kan bladeren etc)
http://www.team-mediaportal.com/features.html

Als hij het het bovenstaande kan , dan moet ik waarschijnlijk nog wel een en ander er bijhalen ( een pc heeft immers geen ontvanger)
Mischien dus nog een Microsoft MCE Remote & Reciever ofzo..

Kan iemand mischien bevestigen of het klopt dat hij werkt met Mediaportal , en wat ik erbij zou moeten halen om de connectie met pc mogelijk te maken?
.... Of zijn er goede alternatieve bedieningen hiervoor etc?

( Google en Fabrikanten site hebben me niet veel verder geholpen .. hoop dat iemand hier het weet)
Bij voorbaat dank ,

• Dysmael
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-05 09:22
Ja, dit kan.

Mediaportal kan overweg met een MCE afstandsbediening.
En dus kan je Mediaportal ook met de Harmony besturen.
Mits je een MCE receiver hebt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True